australiaboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er på jakt etter en ny surround forsterker med integrert HDMI switch. Alle forsterkerne jeg finner i nettbutikkene har 2+ HDMI innganger og kun 1 HDMI utgang. Jeg ønsker meg en med 3(+) innganger og 2 utganger slik at jeg kan ha tv og prosjektor koblet til samtidig. Er det noen som vet om en slik forsterker finnes? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Actionchicken Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skal du ha en reciver med 2-HDMI utganger må du opp i en prisklasse på hvertfall 18 tusen; så vidt meg bekjent. Da har du alternativer som Marantz SR8001, Onkyo 905 og Denon 4308. Disse er utstyrt med 4-HDMI innganger og 2-utganger. Lenke til kommentar
tyskland Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Marantz 7002 har 2 utganger og 4 innganger. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 De er som regel dyre de som har 2 utganger, billigste er som nevnt Marantz SR7002. Ellers så er det bare å henge en splitter på utgangen, noe som mange ganger vil bli en billigere løsning, mange gode og billige her: http://www.eheitmann.no/ Men dyrere forsterkere har som regel en del bedre lyd også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå