Raste Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Pcen er sendt, og tror jeg får den i morgen forhåpentligvis. Nå er det godt å få en pc som funker etter alt dette tullet her Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jada, nå har jeg fått ny pc og jeg har forsatt problemer. BLuescreen again. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, siden jeg er så skuffet og sint at det ikke går ann. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Er ikke så lett å formatere når man ikke får bluescreen og jeg ikke har fått laget recovery enda. FOr hvis jeg lager recovery CD-er så kan jo bluescreen komme, og da får man ikke lagd et par til. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 trykk F11 kontinuerlig mens PC-en starter opp...da bruker du den innebygde recovery delen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jepp, i know. Men vil ikke formatere, forrige gang så gikk det dårlig da det kom BLuescreen under formateringen og fucket opp pcen. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skjer det noe spesielt med pcen rett før det kommer bluescreen? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du fikk bluescreen med engang du fikk den nye pcn? Jeg tenkte at du kanskje hadde lagt inn den stygge recover cdn jeg.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Har hatt den på 1 time uten bluescreen nå, la det holde seg får jeg håpe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Prøvd og formatere? Formatere? Har du hatt en bærbar noengang? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er ikke vanskelig det da. Er bare å lete opp HDD driverne, kjøpe deg en ekstern diskettstasjon (om det ikke er innebygd) og installere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Evt trykke F11 under oppstart og kjøre recovery. (Som er den eneste muligheten man har til å reinnstallere en ferdigbygd bærbar med alle drivere inntakt) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jada, nå har jeg fått ny pc og jeg har forsatt problemer. BLuescreen again. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, siden jeg er så skuffet og sint at det ikke går ann. Hva har du tilkoblet maskinen av enheter, og har du rukket å installere noen programmer? Ofte kan det være enheter som er tilkoblet som fremprovoserer en bluescreen. Dersom ingenting annet er koblet til maskinen enn skjerm og mus/tastatur (som du vet fungerer), og den etter recovery fungerer like dårlig ville jeg ha tatt en liten telefon gitt.. Endret 20. mai 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Nei, har ikke installert eller har tilkoblet enheter. Men tror det er nettverkskortet og Speedtouch rutern som har litt dårlig kjemi, for nå med Lan kabel funker det fett. Har ikke fått bluescreen siden kl 15 idag, og det var da jeg gikk til LAN kabel. SÅ skal oppdatere noen drivere nå tror jeg,så får vi se TUsen takk for hjelpen alle sammen, btw Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Vil bare oppdatere at jeg har en feilfri pc nå, det problemet var en driver til fjernkontrollen. Jeg slettet den, nå har jeg ikke fått bluescreen på over 1 ukes tid. Fjernkontrollen funker ikke, men det driter jeg i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå