Phanteon Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 De hat fått 40gig inn igjen på www.videogamesplus.ca nå. Ijngen tvil om at du bør bestille fra den siden. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) tusen takk da kjøper jeg vel GTA IV også =) Noen andre ting jeg også bør kjøpe i samme slengen? 1xtra kontroll kanskje etc? Endret 2. mai 2008 av sureup Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 men det er helt sikkert at de setter ned prisen til 20 dollar sånn at jeg slipper å betale moms? Noen som har nylig erfaring med deT? Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 De gjør det alltid. Bestilte selv min PS3 der og det gikk smertefritt. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har tenkt litt på å bestille PS3 fra videogamesplus.ca jeg å, men hvor mye kommer samlet pris på med frakt å levering osv? å hvordan er leveringstiden? Lenke til kommentar
Perre Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Søker man bare bittebittelitt så finner man kjapt denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871636 Der finner dere alt dere trenger å vite om PS3-kjøp fra VGP. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 haken for min del er PAL dvd filmer =/ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har tenkt litt på å bestille PS3 fra videogamesplus.ca jeg å, men hvor mye kommer samlet pris på med frakt å levering osv? å hvordan er leveringstiden? Hvis den ikke blir tatt i tollen blir det 2650 kroner inkludert frakt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hallo, Kan noen fortelle meg om det er noen forskjell mellom de amerikanske og de europeiske ps3ene annet enn det med størrelse og bakoverkompabilitet? Er det noen forskjell på størrelse på en us ps3 og en eu ps3 a? Lenke til kommentar
CBredal Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hallo, Kan noen fortelle meg om det er noen forskjell mellom de amerikanske og de europeiske ps3ene annet enn det med størrelse og bakoverkompabilitet? Er det noen forskjell på størrelse på en us ps3 og en eu ps3 a? Hei! Mamma kjøpte en PS3 120GB til meg i Miami. men, dær har de jo 110V strømnett... må man ha en omformer, eller kan man bare kjøpe overgang til kontakten, å plugge den rett in på 220V'en? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøp en vanlig PC-kabel, så funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå