Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kvitte seg med innpåsliten "venn"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det heller trådstarter som har dratt på seg et problem :

For meg framstår denne "kompisen" din som en fattig gutt, med foreldre som kansje ikke har råd til noe mer en maten på bordet hver dag. At han ikke har Mobil eller Internett gjør ikke "kompisen" din til noe dårligere menneske, eller større taper

Tenk deg selv og være komplett utstøtt fordi du ikke har mobil eller internett.

Det er greit og ikke like andre mennesker , slik er vi også skapt. Ingen liker alle

Jeg synes du heller skal gi "kompisen" din en real sjangs , og ikke se på han som mobilløs tulling som bare er dum og prater dritt.

Så tror jeg nok han skjønner mer en du framstiller, han er et menneske med en fuckings tenkende hjerne

Om du hater han så iherdig mye , si det rett ut og vær så tøff som du prøver og være i denne tråden

=Iko=

Lenke til kommentar
Nå er det heller trådstarter som har dratt på seg et problem :

For meg framstår denne "kompisen" din som en fattig gutt, med foreldre som kansje ikke har råd til noe mer en maten på bordet hver dag. At han ikke har Mobil eller Internett gjør ikke "kompisen" din til noe dårligere menneske, eller større taper

Tenk deg selv og være komplett utstøtt fordi du ikke har mobil eller internett.

Det er greit og ikke like andre mennesker , slik er vi også skapt. Ingen liker alle

Jeg synes du heller skal gi "kompisen" din en real sjangs , og ikke se på han som mobilløs tulling som bare er dum og prater dritt.

Så tror jeg nok han skjønner mer en du framstiller, han er et menneske med en fuckings tenkende hjerne

Om du hater han så iherdig mye , si det rett ut og vær så tøff som du prøver og være i denne tråden

=Iko=

Han er en fattig gutt. Det er han, men han har absolutt råd til både mobiltelefon og internett. Det er fordi at han får stipend, eller fikk da han gikk å skolen. Han har utallige spill, han hadde råd til å røyke hasj når han gjorde det. Han har ingen problemer med å skaffe seg de tingene. Han kunne lett skaffe seg mobiltelefon, men han er for dum til å klare å gjøre det.

Han har til og med mobil som han kan bruke, og han har kontantkort som han kan bruke til den mobilen. Han er rett og slett for dum og lat til å faktisk putte sim-kortet inn i mobilen sin og gjøre det de ber om. Det er godt mulig at han har mistet sim-kortet allerede.

Jeg har ingen planer om å ofre meg selv og sjanser har han fått nok av. Han er sikkert et menneske med en hjerne, men det er han i østrikke også. Skal han også få en ny sjanse til fordi han er et menneske med en tenkende hjerne.

Jeg er ikke tøff og vil aldri klare å si det rett ut. Han vil heller ikke forstå meg om jeg sa det rett ut. Prøvde en gang å vise han hva jeg skrev her, men han gadd ikke å lese det. Grunnen til at jeg ikke klarer å si det rett ut er fordi jeg ikke hater han, men bare misliker han.

Lenke til kommentar

Du Camlon du Camlon :roll:

Hvilken nytelse har du av og mislike han så sterkt? Det virker som du bruker hele dagen på og klekke ut nye ting du ikke takler med denne "kompisen" din.

Da synes jeg heller du skal ta en skikkelig time-out , roe ned hjernen og heller fokusere på ditt eget liv og problemer

Min teori på ditt problem akkurat nå :

Bry deg mindre om andres liv , nyt ditt eget

SI DET RETT UT TIL HAN PÅ EN ROLIG MÅTE

Klarer du ikke det , ja da kan du bare ha det så godt med dine overanalyserte tanker og observasjoner omkring denne "kompisen" din

Lenke til kommentar

Jeg bruker langt ifra hele dagen på å klekke ut ting jeg ikke liker med han. Bare se på hvor lenge siden jeg skrev dette emnet og hvor lang tid det tok før jeg skrev min neste post. Jeg skrev bare når jeg var i lykkerus fordi jeg endelig fikk han vekk, ergo har jeg ingen nytelse av å mislike han. Jeg tror det er mye lettere å fokusere på mine egne problemer når jeg slipper å tenke på at han kan komme.

Jeg bryr meg egentlig ikke veldig mye om andres liv. Kanskje litt for lite, men hvis deres liv direkte påvirker mitt begynner jeg å tenke på det. Det ville du også gjort.

Si det rett ut til han på en rolig måte. Hva med om han ikke gidder å høre på mer. Hva om han sier "kan du ikke gi meg en sjanse til"? Hva om han ikke forstår? Hva om jeg ikke tør? Ikke alle er like modige som barske Iko. Som sagt, jeg prøvde å få han til å lese første post i dette emnet, men han gadd ikke. Hvorfor skulle han høre på meg når jeg prøver å snakke til han. Akkuratt nå, har jeg ikke et problem lenger siden problemet er løst.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...