amouth Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei Jeg kjøpte cod4 fra VGP og har uheldigvis kjøpt de europeiske kartene som ikke funker.. Men når jeg prøvde å kjøpe de på US store senere går det jo ikke ann å betale. Alt fungerer til jeg må skrive adresse og by.. Da stopper det siden kortet er reg på norsk adresse... Hvordan kan dette funke?? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kjøp sånne gavekort på eBay. Tror det er eneste måte å løse det på. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du kan kjøpe prepaid visa (søk på google), eller prøve å få kredittkortet ditt godkjent på en amerikansk adresse. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vanlig visa fungerer. Bruk en gyldig usa adresse til billing adress. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Brukte Entropay da jeg kjøpte tilleggspakkene til Warhawk på US store. Lagde meg et (US)VISA-kort og en (US)PS-konto med adressen: Postal address: Minneapolis Town or city: Minneapolis State or county: Minnesota Postal code: 55416 Lenke til kommentar
amouth Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Vanlig visa fungerer. Bruk en gyldig usa adresse til billing adress. Så med visa kan jeg bare skrive inn en riktig amerikansk adresse selv om kortet er registrert i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå