Unhealer Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg går med hatt. Hver dag. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Hatt er fint. Hva slags da? Liker ikke de små Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 et skjevt smil som redder meg ut av alt. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er asiater, med rødt hår, piercinger og endel tatoveringer. Massevis å velge mellom! :3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg ser alltid kontrollert bustete ut på håret, har headset rundt nakken og naglebelte Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Harrington jakker og Dr martens sko med samme slitne jeansen, russisk dog tag, ben sherman eller fred perry polo skjorter (eller en ben sherman classical rutete skjorte) og koss porta pro, det er meg Du glemte bukseseler og 3mm med hår Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har en stil ingen andre har, folk ser på meg hele tiden. Men jeg søker ikke oppmerksomhet. Så det er bare noe jeg må leve med. Å? Hvilken stil er det? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Michael Jackson x MacGyver. Endret 23. juli 2012 av Lapo Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg er asiater, med rødt hår, piercinger og endel tatoveringer. Massevis å velge mellom! :3 Hehe, jeg og er asiater. Men tror du vinner når det kommer til særtrekk mtp opprinnelse. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 Fin beskrivelse. Dere kan altså være alt fra mongolesere til japanere og pakistanere. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 Det er særtrekk uansett? Mer beskrivende enn at en person går med bustete hår eller en rød chinos hver eneste dag. hva mer vil du vite? Hudfarge, kroppsfasong, høyde, vekt, øyne, hår og resten av pakken? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå