Isbilen Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Når man sier det på den måten høres det mer ut som om man ikke drikker fordi man har lyst til å fremstå som en sterk personlighet. Kanskje man synes drikking er litt skummelt, og da passer det fint at det er litt spesielt og dydig å la være. At man stort sett følger strømmen trenger ikke bety at man er en svekling. Endret 5. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Et av mine særtrekk er at jeg aldri har latt meg påvirke av hva andre gjør eller hva som er trend eller inn i tiden. Hvis jeg skal gjøre alt som er "inn", ville jeg ikke vært meg selv.Jeg benytter aldri moteklær, bruker aldri MSN-forkortelser eller slike teite uttrykk som lol, rofl osv, drikker aldri på fest osv. Hvis jeg hadde brukt moteklær, drukket og bannet i annen hver setning fordi "alle andre gjør det" ville jeg jo latt de andre bestemme hvordan jeg skal være. Jeg går meg det jeg liker, drikker sjokomelk når jeg skal kose meg og skriver på helt vanlig bokmål på forumer og MSN. Er en av de få (i hvertfall på min skole/mitt miljø) som tør å være seg selv Og det føles godt Dette er kanskje ikke et særtrekk, men det er det beste jeg kommer på klokken halv tre Å være degselv er ikke noe særtrekk akkurat nei. Alle bestemmer jo selv hvordan man skal være/oppføre seg. Jeg går alltid med Poco Loco ziphoods somehow, Enten det eller bare tskjorte^^ Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Når man sier det på den måten høres det mer ut som om man ikke drikker fordi man har lyst til å fremstå som en sterk personlighet. Kanskje man synes drikking er litt skummelt, og da passer det fint at det er litt spesielt og dydig å la være. At man stort sett følger strømmen trenger ikke bety at man er en svekling. Jeg har ikke lyst til å drikke. Så enkelt (eller vanskelig) er det. Og da kommer jeg ikke til å drikke fordi andre synes jeg bør Til Kim så er det riktig at det ikke er et særtrekk. Har ikke så mange av dem, men et særtrekk er vel kanskje at jeg sier min mening rett som den er uten å tenke på konsekvensene. Det er vel både positivt og negativt Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Dette er Mote og Velvære-delen av forumet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 In you pants. Lenke til kommentar
jocha Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 har uendelig mange smykker, hver dag bytter jeg:P noe folk legger merke tel:P Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har en stor svakhet for balletflats. Jeg trosser faktsk både is og snø for å bruke dem. Dumskap.[men man må lide for skjønnheten] Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ordboka seier "særtrekk ~trekk karakteristisk trekk (II) fysiologiske s- hos forskjellige dyrearter" Eg er kanskje kverrulerande og ikkje lite sympatisk. Men det er ikkje eit særtrekk. Det er berre noko eg er. Eg har svart tidlegare. Men eg må igjen påpeke at mine særtrekk er FYSISKE, slik særtrekk bær vere. Korkje psykiske eller påverknad utanfrå. (Sånn som spesielle sko og smykker og gensre...) * Eg har eit deformert øre. * Eg har eit arr, plassert midt i panna. (Har du lest Harry Potter?) * Eg har eit fødselsmerke i nakken. * Eg har stort utemmeleg raudt hår. Som folk legg merke til. Veldig godt. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kjeder meg på jobb, så får bidra litt her... Fysiske særtrekk: * Skjegg - ingen spesiell skjeggtype, men jeg forandrer på det fra tid til annen. * Jeg er stor. 0,13 tonn med mann! * Har en dimple på overleppa, som pr. dags dato skjules av litt minibart som snart skal bort, mitt moderlige opphav påstår det er grunnet smokken jeg brukte da jeg var liten. Generelle særtrekk: * Går som regel med piratbukse, sommer som vinter, gjerne i kombinasjon med litt spesielle skatesko, svart skjerf og hettegenser. Er opptatt av merker som Element, Electric og Adio. My two cents. Endret 13. oktober 2008 av Scampi Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Mine særtrekk: *Samme som Scampi når det gjelder skjegget *Har sølvringer i begge ørene *Har en veldig sær form for humor (sier noen) *Du ser meg aldri med hvite klær (bortsett fra t-skjorta og sokkene en skjelden gang iblandt) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Fantastisk bump. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Mitt særtrekk er at jeg er innpå et moteforum og skryter over hvor spesiell jeg er Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 At jeg klarer å få til en edgy look på en ellers veldig preppy stil. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Mitt særtrekk er nok definitivt min alltid fucka hårsveis. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 I`m good looking.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 I`m good looking.. What he said, only more of it. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 At jeg har langt mørkt hår, og bruker mye svart, men på et eller annet vis unngår å se emo ut Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Ser du "mettall" ut da? Endret 13. mars 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Ser du "mettall" ut da? Nope, ikke det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå