Gå til innhold

Hva er DITT særtrekk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Særtrekka mine.

Halt på høgre bein etter ein ulykke, på, øh, ja, trappa på IKEA i Sandnes.

Øra er deformerte, på venstre er det omtrent ikkje synleg, men på høgre manglar eg øvste del av øyret. Kvar det vart av veit eg ikkje. Eg vart født slik.

Eit særtrekk er vel kanskje og at eg er multiallergisk. Noko som gjerne gjer at viss eg er på kurs, konferansar og liknande so får eg mi eiga matkategori. Ein har "Vanleg mat til alle" "Veggis-mat" "Matprosjekt-mat", "Allergimat" og so hev ein "Krasnaja-mat". Høyrast totalt loka ut, men det er fakta :p

Lenke til kommentar

Tja. Det kan vel ikke være annet enn kjolen.

Evt. at jeg ofte observeres i sommerantrekk (shorts og t-skjorte) i kuldegrader ned til -15 og at jeg veldig ofte går med hettegenser eller genserjakke med hette e.l. bare for å kunne ha ei hette å gjemme meg bort i, zip hoodies funker best, da jeg kan brette opp armene og ha opp glidelåsen så det ikke blir så fordømra varmt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

-Bruker aldri WESC og olabusker! :new_woot:

-Og det største særtrekket mitt, som ingen jeg kjenner har er: Begge mine lillefingre er knekt\brukket (man kan se beinet i lillefingeren står opp over). Aner ikke om jeg ble født sånn eller ikke, men har aldri knekt dem opp til og bli vanlige. Så nå sitter jeg her. 13 år og har fortsatt brukne lille fingre .

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Et av mine særtrekk er at jeg aldri har latt meg påvirke av hva andre gjør eller hva som er trend eller inn i tiden. Hvis jeg skal gjøre alt som er "inn", ville jeg ikke vært meg selv.

Jeg benytter aldri moteklær, bruker aldri MSN-forkortelser eller slike teite uttrykk som lol, rofl osv, drikker aldri på fest osv.

Hvis jeg hadde brukt moteklær, drukket og bannet i annen hver setning fordi "alle andre gjør det" ville jeg jo latt de andre bestemme hvordan jeg skal være. Jeg går meg det jeg liker, drikker sjokomelk når jeg skal kose meg og skriver på helt vanlig bokmål på forumer og MSN.

Er en av de få (i hvertfall på min skole/mitt miljø) som tør å være seg selv :)

Og det føles godt :thumbs:

Dette er kanskje ikke et særtrekk, men det er det beste jeg kommer på klokken halv tre :p

Endret av kajac
Lenke til kommentar
å ikke drikke på fest fordi folk gjør det er som å ikke ta bussen fordi alle andre gjør det

Tipper du siktet til meg. Jeg drikker ikke fordi jeg ikke har lyst til å drikke. Hvis jeg hadde vært et av de svake menneskene jeg snakker om, ville jeg drukket på fest selv om jeg ikke hadde lyst, bare fordi alle andre gjør det. Skjønner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...