Chad Thundercock Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg har piercing i tunga og går ofte med jakkegenser + tskjorte og buksa nedi sokkene (Jeg er ikke soss) Soss var ikke akkurat det første jeg tenkte på, nei. (Jeg er ikke et syrehode) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
_-Tora-_ Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm.. Extraordinary exentric hair styling and makeup? Og selvsagt handsker uten fingre. Oog... litt rare sko noen ganger? Oog.. Den fiiiiinee, classic-ishe, litt cloac-aktige, vest-aktige men for lang til å være vest, sorte slags tingen klesplagget mitt? Jeg går alltid med enten langermede ting, eller så bruker jeg armvarmer-ting. Og jeg har ofte accesories av noe slag. Jeg har alltid med meg en veske eller bag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hmm.. Extraordinary exentric hair styling and makeup? Og selvsagt handsker uten fingre. Oog... litt rare sko noen ganger? Oog.. Den fiiiiinee, classic-ishe, litt cloac-aktige, vest-aktige men for lang til å være vest, sorte slags tingen klesplagget mitt? Jeg går alltid med enten langermede ting, eller så bruker jeg armvarmer-ting. Og jeg har ofte accesories av noe slag. Jeg har alltid med meg en veske eller bag. Bilde i bildetråden. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Etter nøye tenking vil jeg si at mitt særtrekk er at jeg ser veldig elegant ut. For noen blir det litt for elegant til hverdags. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det eneste jeg kan påstå at virkelig er mitt særtrekk er vel kjedet mitt. Sølvkjede med en nøkkel og en gammel knutering på. Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har krøller jeg har hatt hele livet Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 1 meter langt, rødt hår (dekker nesten rumpa) Folk stirrer ofte! Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg går alltid med et gammelt orange skjerf jeg fikk av min mormor. Alltid, uansett. Også bruker jeg alltid det samme smykket. Et jeg laget selv, faktisk. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Mitt særtrekk er at jeg ikke har øyenbryn Ellers så driter jeg i hva folk mener om merker og dritt, jeg kjøper på salg og jeg er fornøyd med stilen min! Endret 29. juli 2008 av OddZen Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 For tiden, så er vel hvite t-skjorter typisk meg. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Etter nøye tenking vil jeg si at mitt særtrekk er at jeg ser veldig elegant ut. For noen blir det litt for elegant til hverdags. Typisk spillbloggere. Du ser de henger i skybaren på plaza i pradadressene sine og drikker hennessy eldre enn faren din. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Etter nøye tenking vil jeg si at mitt særtrekk er at jeg ser veldig elegant ut. For noen blir det litt for elegant til hverdags. Typisk spillbloggere. Du ser de henger i skybaren på plaza i pradadressene sine og drikker hennessy eldre enn faren din. Er det, jeg har ikke fått det inntrykket etter å ha møtte nesten alle spillbloggere i landet Hverken bruker jeg pradadress eller Hennessy. Foretrekker Old Grandad elller Gleenmorangie. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Øyenbrynspiercing, svart hår, liker fargerike t-skjorter og ellers fargen svart. Merkeklær. Endret 4. august 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
KNB Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Frekke kommentarer som eg ikke klarer å holde inne Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 haha. slenger meg på den, selv om det ikke hadde så mye med mote og velvære å gjøre. så utenom det må vel mitt særtrekk være..., fargerik...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg går med bukseseler, mafiahatt (slik man ser dem hadde på 30-tallet), designersolbriller som passer til 30-tallslooken Mangler bare grå dress nå så er alt i boks. Om det vil kalles særtrekk er en annen ting, jeg liker bare å gå i klær fra 30-tallet ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Grønt hår, korsett, ødelagte jenas (når jeg bruker det en gang i blant), går nesten konstant i skjørt, bukseseler som dingler løst når jeg går i bukser, Hanekam som er så lang at jeg kan legge den ned og skjule at den eksisterer, venoms, trippel labret, en sær interesse for sokker... Kommer egentlig ikke på noe mer. Edit: Jeg bruker nesten aldri sminke. Det er vel ikke akkurat det vanligste til jente å være. Endret 10. august 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå