Disorder Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Mtt særtrekk er vel at jeg går med veldig tynne og litt stramme (ikke no super stramt, det går ann å ta tak i litt) Nudie jeans som er litt kort. Det er sånn de skal være og jeg syns det er dritkult! Folk kan jo se litt, men det er jo bare å bli stolt av at man ikke følger alt hva andre gjør, og heller er komfortabel med hva man liker. Jeg går bare med stripete gensere og. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Det er lettere sagt fjortisstilen, asbjohor: du har ikke tilfeldigvis sko fra Lacoste også? Jeg holdt på å kjøpe det, men det er så mange som har det, og de er ikke noe spessielt pene + det er dødsdårlig kvalitet og må byttes ut kjapt. Blir fjortis snart forresten. Men så såg jeg noen flotte Nike Monte-Carlo sko, og de kjøpte jeg. Også har jeg et par med Vox The Reverb også. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg har stort brunt krøllete hår. Er ikke så mange som har likt hår, og de som har det retter det gjerne ut. Dette er vel mitt særtrekk. Ikke alltid vært så glad i det, men har grodd på meg de siste årene. Dessuten er rettetangen et slit uten like I klesveien har jeg ikke noe særlig særtrekk egentlig. Men jobber med saken. Applaus til deg, en av de få som har skrevet her som faktisk har nevnt ett særtrekk ved seg selv Endret 13. mai 2008 av mumsen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Bortsett fra ører på 35mm i diameter har jeg vel ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Mitt særtrekk er vel nettopp det at jeg ikke har noen spesielle særtrekk. Prøver ikke å være ordinær, men streber absolutt ikke etter å skille meg ut. Det er godt å være i mental balanse uten å kreve masse oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Overbruk av den deilige cashmere-genseren fra RL. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Går alltid med klokka "feil" vei, altså at reimen er på utsiden av armen. Har aldri klart å hatt klokka normalt, får helt noia hvis jeg skal prøve. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Til de som tror de skiller seg ut med ett spesielt merke olabukser så ler jeg. Alle ser helt dønn like ut. De er laget av dongri, de er blå.... Formen på klær som kanskje skiller dem ut gjør dem ikke forskjellige, for de er fortsatt olabukser! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har piercing i tunga og går ofte med jakkegenser + tskjorte og buksa nedi sokkene (Jeg er ikke soss) Soss var ikke akkurat det første jeg tenkte på, nei. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Har vel egentlig ikke noe særtrekk, annet enn at jeg ofte bruker joggebukse og hvit t-skjorte. Elsker rett og slett hvite t-skjorter, og joggebukser er ufattelig komfortable. Endret 23. mai 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg går alltid med jævlig dyre klær. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Et skeivt hvitt smil som sjarmerer alle og enhver. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Driter i priser, går med det jeg syntes ser bra ut. Det er vel sært for mange? Folk er besatt av klær fra Urban og lignende butikker, kun fordi prisen er utrolig høy. Det er vel et særtrekk, fordi folk syns at man SKAL gå med dyre klær? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Driter i priser, går med det jeg syntes ser bra ut. Det er vel sært for mange? Folk er besatt av klær fra Urban og lignende butikker, kun fordi prisen er utrolig høy. Det er vel et særtrekk, fordi folk syns at man SKAL gå med dyre klær? Det er et særtrekk du deler med kanskje 80% av Norges befolkning. Sånn sett er du jo unik. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Har ikke tatt av meg armbåndet fra Hove..teller det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, tror det er ganske mange som ikke vasker seg rundt omkring. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Driter i priser, går med det jeg syntes ser bra ut. Det er vel sært for mange? Folk er besatt av klær fra Urban og lignende butikker, kun fordi prisen er utrolig høy. Det er vel et særtrekk, fordi folk syns at man SKAL gå med dyre klær? Nå er det jo kjempedyrt på Urban da og lignende, dvs skate butikker. Hadde folk skjønt det kunne dem fått dyre klær på Kamikaze og S&S, men da får du med kvaliteten i prisen Endret 8. juli 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Mitt særtrekk er å se bra ut. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Mitt særtrekk er å se bra ut. Om det er deg i profilen tilbyr jeg meg å avkrefte teorien din. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Robbie er hawt And Lilac1, you fail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå