Gå til innhold

Hva er DITT særtrekk ?

Anbefalte innlegg

Mtt særtrekk er vel at jeg går med veldig tynne og litt stramme (ikke no super stramt, det går ann å ta tak i litt) Nudie jeans som er litt kort. Det er sånn de skal være og jeg syns det er dritkult! Folk kan jo se litt, men det er jo bare å bli stolt av at man ikke følger alt hva andre gjør, og heller er komfortabel med hva man liker. Jeg går bare med stripete gensere og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er lettere sagt fjortisstilen, asbjohor: du har ikke tilfeldigvis sko fra Lacoste også?

Jeg holdt på å kjøpe det, men det er så mange som har det, og de er ikke noe spessielt pene + det er dødsdårlig kvalitet og må byttes ut kjapt.

Blir fjortis snart forresten.

Men så såg jeg noen flotte Nike Monte-Carlo sko, og de kjøpte jeg. Også har jeg et par med Vox The Reverb også.

Lenke til kommentar
Jeg har stort brunt krøllete hår. Er ikke så mange som har likt hår, og de som har det retter det gjerne ut. Dette er vel mitt særtrekk. Ikke alltid vært så glad i det, men har grodd på meg de siste årene. Dessuten er rettetangen et slit uten like :innocent:

I klesveien har jeg ikke noe særlig særtrekk egentlig. Men jobber med saken.

Applaus til deg, en av de få som har skrevet her som faktisk har nevnt ett særtrekk ved seg selv :yes:

Endret av mumsen
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Har vel egentlig ikke noe særtrekk, annet enn at jeg ofte bruker joggebukse og hvit t-skjorte. Elsker rett og slett hvite t-skjorter, og joggebukser er ufattelig komfortable.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Driter i priser, går med det jeg syntes ser bra ut. Det er vel sært for mange? Folk er besatt av klær fra Urban og lignende butikker, kun fordi prisen er utrolig høy.

Det er vel et særtrekk, fordi folk syns at man SKAL gå med dyre klær?

Det er et særtrekk du deler med kanskje 80% av Norges befolkning. Sånn sett er du jo unik.

Lenke til kommentar
Driter i priser, går med det jeg syntes ser bra ut. Det er vel sært for mange? Folk er besatt av klær fra Urban og lignende butikker, kun fordi prisen er utrolig høy.

Det er vel et særtrekk, fordi folk syns at man SKAL gå med dyre klær?

Nå er det jo kjempedyrt på Urban da og lignende, dvs skate butikker. :roll:

Hadde folk skjønt det kunne dem fått dyre klær på Kamikaze og S&S, men da får du med kvaliteten i prisen :)

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...