Bango Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 er vel et særtrekk med den personen? trenger da virkelig ikke ha 30cm rød hanekam for å ha et særtrekk? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 enig med den. Hvis du har en unik stil blir det ett særtrekk syns nå jeg. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Det er ikke ett særtrekk om hver femte person man går forbi på gata har samme stil som den du har. Noe som er tilfelle med så og si alle. "Jeg går alltid med lue", "Jeg går alltid med t-skjorte".. Det er stort sett slike svar som har kommet inn her. Vil du kalle dette særtrekk? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Faktisk ja. Hvis det er noe som er spesielt og sier litt om deg på en måte så vil jeg si det. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 alle har et særtrekk, kanskje ikke så forferdelig mye i mengden, men det er et særtrekk for den personen. er det noe du alltid pleier å gjøre? gå med? spise? ka som helst sånt så er det et særtrekk Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Noe som er spesielt og sier litt om deg ja. Men jeg kan ikke si jeg har sett noe særlig av det i svarene som har kommet inn her. Å gå med lue på skolen, skjerf om vinteren etc. er virkelig ikke noe særtrekk. Du skal ha ytterst spesiell og unik stil for at det skal kunne bli sett på som særtrekk ved en person. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, jeg skjønner det når folk sier at særtrekket deres er at de går med buksa i sokkene. Men hvis du har noe spesielt som folk kan kjenne deg igjen på gata på. så syns jeg det godt kan gå under kategorien særtrekk. I hvertfall hvis du er den eneste du noen gang har sett ha den tingen. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Ja det er jeg helt enig med deg i. Men om du leser gjennom innleggene her så er de aller fleste innenfor den grensa der jeg ikke vil kalle de for personlige særtrekk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Altså, om man går med palestinersjerf nå kan ikke det kalles særtrekk, men det kan heller kalles mote, men skal man beskrive seg selv til noen man skal møte (dealer, blind-date w/e) så hjelper det å si sånt. Kanskje du har rett i at lue fordi man har langt hår og ikke gidder å klippe det, eller buksen i sokkene fordi man ikke vil ødellegge den ikke er særtrekk, men det er da hvertfall noe Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 You said it all ;D Helt enig.... Lenke til kommentar
sillyboop Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Jeg er faktisk HELT enig med mumsen. Et særtrekk er noe som gjør at du skiller deg ut på en eller annen måte. Særtrekk direkte oversatt er karakteristiske trekk. Altså noe som gjør at folk kan skille deg fra andre mennesker. Å gå med lue er IKKE å skille seg ut. Så det så. Endret 10. mai 2008 av sillyboop Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Vanvittig hvor mange som tror de er moteeksperter her og tror de er jævlig unike når de har kjøpt en lue som 10 000 andre i landet bruker. Dette er grunnen til at jeg ikke snakker om mote med folk. De tror for mye om seg selv rett og slett. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Sokka nedi buksene, hår som står sidelengs opp og store solbriller, sjelden mennesker her jeg bor som har det.. Vanvittig hvor mange som tror de er moteeksperter her og tror de er jævlig unike når de har kjøpt en lue som 10 000 andre i landet bruker. Har du kilde på disse tallene? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 tror ikke jeg har noen spesielle særtrekk jeg.. Lenke til kommentar
sillyboop Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Sokka nedi buksene, hår som står sidelengs opp og store solbriller, sjelden mennesker her jeg bor som har det.. Vanvittig hvor mange som tror de er moteeksperter her og tror de er jævlig unike når de har kjøpt en lue som 10 000 andre i landet bruker. Har du kilde på disse tallene? Snakker om å ta ting bokstavelig! Når han sier at det er 10 000 andre i landet som bruker slike luer, er det for å understreke at mange bruker like luer og samtidig kaller det et særtrekk! Han mener da ikke nødvendigvis at det faktisk ER 10 000 stk!! Endret 12. mai 2008 av sillyboop Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Sokka nedi buksene, hår som står sidelengs opp og store solbriller, sjelden mennesker her jeg bor som har det.. Mulig det, men du beskrev nettopp en stor andel av ungdomsskoleelevene i Akershus og omegn. Redigert: skrivefeil. Endret 12. mai 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Det er lettere sagt fjortisstilen, asbjohor: du har ikke tilfeldigvis sko fra Lacoste også? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 bruker ofte litt slimme dongeribukser, men jeg sagger med dem ; > Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Mitt særtrekk er at jeg går i det jeg syntes er behagelig Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har stort brunt krøllete hår. Er ikke så mange som har likt hår, og de som har det retter det gjerne ut. Dette er vel mitt særtrekk. Ikke alltid vært så glad i det, men har grodd på meg de siste årene. Dessuten er rettetangen et slit uten like I klesveien har jeg ikke noe særlig særtrekk egentlig. Men jobber med saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå