superinvestoren Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (Jeg er ikke soss) Hvorfor skulle noen tro det? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fordi jeg har buksene i sokkene... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Men det er jo litt soss da. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Vet, men jeg er ikke soss, bare orker ikke sægge så mye så buksa går under skoene og revner opp Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Men hvis buksene går under skoene og revner opp så må du jo sægge ganske så ekstremt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 De går så vidt under skoene, men det er litt plagsomt at de går akkurat under skoene SÅ jeg har de i sokkene, og det ser bedre ut, for det er bare kanten som er i sokkene, så man ser det så vidt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Du er godkjent. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Slimmere bukse ordner vell dette Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg går ofte i slampklær, selv om jeg har finere klær i klesskapet. Joggis er tingen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Slask klær er de som er best å gå i. Joggebuks, simple sko og en stor t-shirt + lue for å slippe å fikse håret. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 At jeg ikke følger den kleskoden som er på skolen. Jeg går ikke med D&G belte, ikke Lacoste sko, ikke G-Star. Og jeg går ALDRI i joggebukser Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Mitt særtrekk er vel å bruke utvaskete klær. Syns det er så megajobb å bytte garderobe at jeg venter til siste liten Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hmm.. Jeg tror mitt særtrekk er å gå i baggy klær. Og lyse t-skjorter. (elsker hvite t-skjorter ) Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Før var det vel det rosa håret... Nå går jeg med skjørt/shorts nesten hver dag. Og tights med striper eller skrikende farger under. Nå har jeg en slags ''Japansk skolejente møter frøken Detektiv''-stil. Og jeg bruker solbriller hver dag. Også når det er overskyet. Har litt vampyrtendenser, orker ikke lys. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 På vinteren pleier jeg å bruke en Emily the strange lue.. som Du skal lete jævlig hard og lenge etter^-^ Finnes ikke på e-bay engang :o Også pleier jeg å gå med silkehårbånd. Mhm^-^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 buksa nedi sokkene Særtrekk? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Harrington jakker og Dr martens sko med samme slitne jeansen, russisk dog tag, ben sherman eller fred perry polo skjorter (eller en ben sherman classical rutete skjorte) og koss porta pro, det er meg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Piquet om sommern. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 De fleste svarene her inne har jo ingenting med hva som er særtrekk med hver enkelt person da... Nesten alle her skriver bare hva de har på seg, noe som ikke er noe særtrekk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå