-Dagger- Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Nesten alle har et. Og de som ikke har det syntes det er tøft og har lyst på et Hva er ditt særtrekk ? Går du med hatt hele tiden ? Eller har du et skjerf som stikker seg ut ? Kanskje bare en sær og morsom hårsveis Selv har jeg et kjede som jeg bruker dag ut og inn. Kom gjerne med forslag til kule særtrekk og. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Mitt særtrekk for tiden er vel fattigmannsklær. fillete klær fulle av hull og revner. Gjerne totalt utvasket Lenke til kommentar
lamial Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Rosa hår og ofte korsett. Og to piercinger i nesa. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 To microdermals (like under der kragebeina møtes). Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Tja si det.... Piercing i leppa og øyenbryna mine ser ut som de er nappet (dette er da medfødt, og jeg er av det mannlige kjønn) vil tro det er noen særtrekk ved meg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg går alltid med lue på skolen. Dette er fordi jeg ikke orker å ha oppi voks på morgenen (har hår ned til skuldrene) og venter bare på å klippe meg kort igjen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 På vinteren gikk jeg alltid med skjerf. Akkurat nå kommer jeg ikke på noe. Lenke til kommentar
floww Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 blå/hvit stripete skjerf som jeg bruker nesten hele tia, og en fossil klokke som visstnok ingen andre har sett noensteds før. liker å finne ting som ingen andre har Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Uff, bruker Kahki bukser og RL/Lacoste piquer litt for ofte. Det er kleskoden på skolen som gjør det, ikke frivillig! Endret 3. mai 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Langt ifra enig i at alle har et særtrekk. Syntes vel det er de aller færreste som har særtrekk i det hele tatt når det gjeldre klær. Sossegutter tror de er unike når de har på seg rosa genser, fordi de "faktisk tørr" å gjøre det. Problemet er bare at veldig få produsenter lager rosa herregensere, og etterhvert ser du dem over alt. Blitzere tror de gjør et opprør mot moten med skotske ruter, slitte skinnjakker, kjettinger og rufsete hår. Men til slutt så går alle med de samme trange sorte buksene, samme MC-skinnjakka, samma hårsveis. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Enig med Ramius Mitt lille "særtrekk" er at jeg ikke knytter skolissa, jeg gjør slik endene står 2 cm ut Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Langt ifra enig i at alle har et særtrekk. Syntes vel det er de aller færreste som har særtrekk i det hele tatt når det gjeldre klær. Enig, utrolig mange som kler seg veldig standard uten noen form for særtrekk. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bra det er flere. Men det som er ekstra irriterende er at netttopp disse folka som ikke har særtrekk, er stolt over "sin egen stil". Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Glad i hvite t-skjorter. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Langt ifra enig i at alle har et særtrekk. Syntes vel det er de aller færreste som har særtrekk i det hele tatt når det gjeldre klær. Enig, utrolig mange som kler seg veldig standard uten noen form for særtrekk. Forsvinner overaskende lett i massen på den måten Jo flere som kler seg likt jo enklere er det og få være i fred Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Forsvinner overaskende lett i massen på den måten Jo flere som kler seg likt jo enklere er det og få være i fred Jepp, men som du sikkert vet så er det mennesker som elsker all form for oppmerksomhet og gjør mye for å skille seg, noe som mange ganger resulterer i sporadisk latter på gata. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja , nettopp . Det er lissom umulig og ikke snu seg etter slike: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har en stil ingen andre har, folk ser på meg hele tiden. Men jeg søker ikke oppmerksomhet. Så det er bare noe jeg må leve med. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har piercing i tunga og går ofte med jakkegenser + tskjorte og buksa nedi sokkene (Jeg er ikke soss) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Mitt særtrekk for tiden er vel fattigmannsklær. fillete klær fulle av hull og revner. Gjerne totalt utvasket Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå