ironduke Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg byttet ut min gamle Sony cd-spiller med en flunk ny Pioneer 4000ub. Har koblet den til og alt funker bra bortsett fra at radioantennen ikke vil komme opp. Dette gjorde, og skal gjøre, automatisk når jeg skrur på radioen. Men det skjer altså ikke nå. Har koblet til alle ledningene som var plugga i den gamle spilleren, så jeg skjønner ikke dette helt. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
rufs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Viss den har denne ant. remote kabeln på iso pluggen (den er blå) som det står på bilradiospesialistens sider så skal det vel fungere. Endret 25. april 2008 av rufs Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Viss den har denne ant. remote kabeln på iso pluggen (den er blå) som det står på bilradiospesialistens sider så skal det vel fungere. Jepp det har den... hmm.. merkelig. Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kansje motoren trenger mer mW på utgangen. Prøv å ta ledningen borti pluss 12V å se om antennen går opp da. Er det for lite futt på remote kabelen så må du inn med rele. Om det er dette som er problemet kan du også modifisere antennen, ryddigere men mye arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå