lurfelus Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Ikke verre enn å se på vinduet bak da. Heftig forvrengning på hele bildet, men god bruk av Fisheye til å lure potensielle godtroere på Flickr. ... og på Akam Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Forsøk på å lure oss Hoptikopter, eller gikk du fem på du også? Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Forsøk på å lure oss Hoptikopter, eller gikk du fem på du også? Det var det da! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Vis objektivet hadde smeltet, ville det vært ihvertfall over 100grader i bilen, og da hadde alt i bilen kokt, og de som åpna døra for 3grads forbrenning....Tenk litt først Endret 26. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg steker min pizza på 225 grader, og når jeg åpner steikeovnsdøra må jeg si at jeg sjelden opplever 3 grads forbrenning. Kanskje ovnen min ikke er stor nok? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg steker min pizza på 225 grader, og når jeg åpner steikeovnsdøra må jeg si at jeg sjelden opplever 3 grads forbrenning. Kanskje ovnen min ikke er stor nok? Det betyr bare at du har for lavt blodalkoholnivå.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg steker min pizza på 225 grader, og når jeg åpner steikeovnsdøra må jeg si at jeg sjelden opplever 3 grads forbrenning. Kanskje ovnen min ikke er stor nok? Forskjell på en 60x60cm ovn, og en stor bil:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå