JonV Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg trenger nå en ny CdRom da den gamle har røket. Men med de prisene som er på markedet idag på Brennere så lurer jeg på om en CdBrenner er like kjapp som en ren CdRom. noen som har noen meninger ? Tenkte da på Denne Sony brenneren og er det noen som har erfaringer med denne brenneren. På forhånd Takk Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ein samsung dvd til nja ca 400 er konge Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 om du har brenner fra før og ikke dvd ville jeg heller kjøpt en dvd ja Lenke til kommentar
Chief Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 CD brennerene er mye kjappere enn CD rommene, det treigeste du kan kjøpe er en CD rom, de sliter med å lese enkelte CD plater. De fleste CD brennere leser alt. DVD er også raskere, men sliter med noen plater de også. -Chief- Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Den gamle som har røket er en DVD spiller. men den er så å si aldrig brukt for å spille DVD kun brukt som vanlig CdRom. Skal jeg bruke dvd så bruker jeg den i stua sammen med resten av det "ordentlige" annlegget mitt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg bruker ofte dvd.. men kommer vel litt ann på hvem og hva sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå