Gjest LeeeEEEIF Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei Hadde mitt første tungekyss for litt siden (i fylla). Aner ikke om jeg var en god kysser eller ikke. Åssen blir man en god kysser? Noen tips? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Man er forsiktig og øm når det trengs, og vill og rå når det trengs, også øver man masse. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kommunikasjon med motparten er alfa og omega. Ellers så er den over viktig. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvilke lepper hadde du tenkt å kysse? Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Om hun skulle være så uheldig å skrike ut ”Åhhhhhhhh, Josef!” i ren ekstase etter at du har kysset henne, da veit du at du har gjort noe bra! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Synes det var ganske lett jeg, jeg bare kjørte på førstegangen, og fikk det til Lettere enn å lære seg å sykle for å si det sånn Bare unngå tannkræsj og biting på eventuelt tunga til dama, da har du greid det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Forsiktig småbiting. Rawr! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Åssen blir man en god kysser? Noen tips? Ved ikke å spørre, bare gjøre. Det er ikke uten grunn man sier: Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Forsiktig småbiting. Rawr! I underleppa du mener? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Forsiktig småbiting. Rawr! I underleppa du mener? Ja. xD Lenke til kommentar
LasH Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Forsiktig småbiting. Rawr! I underleppa du mener? Ja. xD Haha, x'en min gjorde de på meg før, det var digg! Men når jeg prøver det på den nye dama mi, så får jeg det ikke til . Kansje hun har for små lepper ^^ Lenke til kommentar
knegg Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Eg har eit spm angåande tunge. Når man har funnet ei jente (eg går på jentejakt forsatt) og man drive å klina ei stond, kjem tunga ho si fram sånn inn til munnen min, då viste ikkje eg kva eg skulle.. skal den "flyte" fritt rundt eller noko? Er bra nybjynder på tunge, resten er eg sånn OK på Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg forsto ikke helt spørsmålet. Tror du at du kan legge det frem på en litt annen måte? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Eg har eit spm angåande tunge. Når man har funnet ei jente (eg går på jentejakt forsatt) og man drive å klina ei stond, kjem tunga ho si fram sånn inn til munnen min, då viste ikkje eg kva eg skulle.. skal den "flyte" fritt rundt eller noko?Er bra nybjynder på tunge, resten er eg sånn OK på Så lenge du unngår tannkræsj, tunga di nedi halsen hennes og at du biter på tunga hennes er det vel fritt fram Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 En ting synes jeg er viktig, og det er å unngå propell med tunga. Sånn skikkelig rotormotor, da begynner jeg hvertfall bare å le. Lenke til kommentar
Gjest Cupid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har har du i hvert fall en artikkel som gir noen råd på veien: Er du en god kysser - Lykke til! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 UT MED LEPPENE! Det er i hvert fall det aller mest elementære. Har aldri opplevd tannkræsj selv, men det er garantert mer eller mindre turn-off, og visstnok ganske vanlig. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er ikke så mye annet å si enn "prøv deg frem". Man lærer ikke slikt av å lese Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har opplevd tannkræsj.. Både jeg og jenta hadde litt store fortenner Som en lengre opp sa bør man ikke rote for mye med tunga haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg