Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal kysse henne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har likt en jente jeg kjenner ganske lenge nå og jeg vil prøve å kysse henne. Før har vi klemt og kost av og til, ved at jeg holder rundt henne eller omvendt og så bare koser vi ved at vi sitter tett inntil hverandre, holder hender av og til og noen heldige ganger har vi "neseflørtet" litt. Nå skal jeg se en film med henne og noen andre venner snart og da har jeg lyst til å forsøke å kysse henne, men jeg aner ikke hvordan jeg bør gjøre det for at hun skal kysse meg tilbake...

Jeg tenkte at hvis jeg holder rundt henne eller noe (for vi skal se en skrekkfilm, selv om hun ikke er den typen jente som lar seg skremme så lett) og ser henne inn i øynene en gang kan jeg bare kysse henne på leppene fort uten å bruke tunge i det hele tatt, bare lepper mot lepper. Dermed kunne jeg kanskje kysset henne igjen og da ville hun kanskje også kysse meg tilbake.

Hvordan synes dere jeg bør gjøre det for at hun ikke skal ta det så ille opp hvis hun ikke vil kysse meg tilbake og for at hun skal kysse meg tilbake hvis hun ønsker det? Være obs på at det kommer til å være andre tilstede. Er forresten 15 år, både hun og jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om skrekkfilm er den beste oppvarmingen til et kyss men mulig jeg tar feil. Prøv heller å finn på et noe mer romantisk setting der kyssing passer inn bedre.

Eventuelt så kan du lære henne eskimokyss, så siste gangen avslutter du med et vanlig kyss.

Lenke til kommentar

Jaja, kanskje jeg får bytte film. Tenkte bare at når vi ser på filmen og det er skummelt og jeg holder rundt henne eller holder henne i hånden så kunne jeg se på henne og når hun ser på meg så kysser jeg henne... Men hvordan synes dere jeg bør kysse henne? Fort, sakte, tunge eller ikke tunge?

Lenke til kommentar

Dama mi holder seg så langt unna skrekkfilmer som overhodet mulig. Men tror den settingen passer best for å holde henne rundt og roe henne ned osv, ikke et passende sted for første kyss. Men når jeg hadde holdt henne, så hadde jeg begynt først å kysse på kinnet, og om jeg så at det passet så hadde jeg gått videre.

Men husk at hun er der for å se på filmen også, så kanskje et kyss vil forstyrre henne i å se på filmen. Nei holder meg til mitt første råd, finn deg en annen setting hvis du vil kysse henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...