Trancton Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvordan slår jeg dette helt av når jeg bruker Catalyst 3.1 driverne? Jeg finner bare muligheten for å sette de til 2x, men ikke slå dem helt av... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvorfor slå dem av? Sett dem heller på fullt, kortet er raskest med de på i tester. Du mister kanskje litt FPS enn at dem var av men det ser mye bedre ut. Min Ti 4600 skal muligens selges grunnet disse funksjonene slik at tar en Radeon 9700 PRO i steden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 007CD: Skjermkortet ditt er jo overkill for systemet allerede. Er ingen vits i å bruke 3 000,- på skjermkort, bruk heller penger på nytt HK, CPU og ram! Dette vil gi deg mye bedre ytelsesøkning enn et radeon9700PRO. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hvorfor slå dem av? Sett dem heller på fullt, kortet er raskest med de på i tester.Du mister kanskje litt FPS enn at dem var av men det ser mye bedre ut. Min Ti 4600 skal muligens selges grunnet disse funksjonene slik at tar en Radeon 9700 PRO i steden. To ord, Splinter Cell... Møkket takler ikke AA, lager bare krøll med det på, må derfor slåes av... spørsmålet står fortsatt.... Ellers kjører jeg seff AA! Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du slår av AA og AF i kontroll panelet. Jeg anbefaler deg til å laste ned Rage3dTweak3,8 fra www.rage3d.com Der får du enkel tilgang til kortets forskjellige funksjoner og så kan du OC i tillegg. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Når du velger "application preference" vil FSAA bli styrt via applikasjonen (spillet), med mindre applikasjonen ikke støtter det, men da vil FSAA uansett være avslått. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 007CD: Skjermkortet ditt er jo overkill for systemet allerede. Er ingen vits i å bruke 3 000,- på skjermkort, bruk heller penger på nytt HK, CPU og ram! Dette vil gi deg mye bedre ytelsesøkning enn et radeon9700PRO. Jeg vet at det er overkill, hvorfor jeg kjøpte det er en lang historie og den begynner med en K6-2 350 mhz og en kranglete Northbridge. Men jeg har funnet ut at AA og AF er nødvendige, er blitt avhengig, har dem nå på full guffe og det kjører litt tregt. Prøvde å slå dem av men da så det helt for jævlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå