Gå til innhold

Modding av Xbox?

CREDiBLE

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kunne tenkt meg å modde xboxen min så jeg kan spille backups av spillene mine. Jeg har sett at det er en annen modding-tråd her på forumet, og leste meg gjennom rundt ti sider før jeg fant ut at 80 sider var litt mye å bla seg gjennom for å finne svar på dette.

Jeg har minimalt med modding-kunnskaper fra før, så hadde vært flott med litt hjelp på noen spørsmål. Jeg har forøvrig en Xbox Elite.

- Hvilken chip er best på markedet, og er det noen som driver med dette i Norge? Helst så jeg kan sende inn maskinen, da jeg ikke kan dette selv.

- Kan jeg fortsatt spille spillene mine over live etter at maskinen er moddet? Skjønner jo man ikke burde spille nedlastede og brente spill over live, dette har jeg ikke tenkt til. Til live bruker jeg orginalene. Kan jeg fortsatt bli bannet?

- Jeg har sett at spill-diskene mine er på 7-8 GB, kan disse platene brennes med vanlig DVD-brenner, og hvor kjøpes isåfall disse store DVD-platene?

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Awright, takker for svar :) Noen som har noen erfaringer med xunlock.no? De virker som den mest seriøse aktøren i mine øyne. Men skjønner ikke helt hvordan man bestiller der, det virka jævlig kålete. Anyone?

Send meg en PM så skal jeg ordne chip for deg. Monterer en NME 360.

Nei du blir ikke bannet med en NME 360 i maskinen din.

Lenke til kommentar
Med NME chip, så er det ikke noe problem å spille orginale spill live, så løp og kjøp ;)

Må ikke sånne chipper byttes ut ofte hvis det skal støtte nye spill eller no? (også hvis du må oppgradere fireware osv?)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...