Hotel Papa Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Heisann Vet ikke helt om dette er riktig sted å poste, so don't shoot me hvis det er feil. Anyway, jeg vil ha en ringetone til mobilen min. Har funnet en sang i biblioteket mitt, og lurer derfor på om det er mulig å lage en sample av den? Altså bare et lite klipp på noen sekunder? Hvis jeg velger den som ringetone på mobilen, så starter den jo bare fra starten... Men det er ikke starten som er tøff.. Hjelper bra hvis det er et program til OSX, eller en annen måte man kan gjøre det på!? -EvenruD Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Du kan vel klippe den til med Audacity (gratis) eller noe. Det bør ikke være så vanskelig. Hører vel forresten heller hjemme i mussikskaping NB: finnes også på Mac Endret 26. april 2008 av srbz Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ser du er en stolt eier av MacBook Pro, så da regner med du har Garageband installert. Bare dra .mp3-en fra Finder og over i Garageband, og klipp ut akkurat den delen du vil ha av sangen. Så går du på Deling -> send til iTunes eller noe sånt. (NB, Garageband lager ikke .mp3-filer, men AAC. vet ikke om mobilen din kan spille av denne filtypen.) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Bruk denne her: http://www.iwfr.net/mp3toringtone/ Så slipper du all trøbbel med at det ikke finnes så mange programmer på mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå