emineem Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ja, jeg har vista, nesten ingen filer, men plutselig begynner den å komme med en sånn rar du-du lyd liksom, det skjer hvert 5 sec. noen som vet hvordan fikse?, når den kommer begynner alt å lagge noe sinnsykt også. ikke akuratt komfortabelt å skrive en stil med, noen som vet hvordan jeg fikser? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) En du-du lyd??? Mener du at det er den interne høytaleren som begynner å pipe? Har du en bærbar eller stasjonær? Endret 25. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
emineem Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 den interne lyden piper ja, det er en stasjonær, ikke store greia Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 hei, har du trådløs forbindelse eller direkte kabel ? for etter jeg gikk over til trådløs kommer sånne lyder du beskriver av og til hos meg også ? ( hvis jeg skifter til direkte tilkobling, har jeg ingen problemer ) Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kanskje det er en feilkode fra hovedkortet.. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det eneste jeg kommer på som får den internte høytaleren til å pipe regelmessig mens maskinen er i gang er om maskinen overopphetes. Så du bør sjekke temperaturene dine. Lenke til kommentar
emineem Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 jeg har trådløs tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå