Åsmund Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei. jeg er invitert til en middag kl 7. hva kan jeg ta med meg? Vinmonopolet er stengt. Det er kollegamiddag. Mange som kommer. Takker for raske svar fasit: Kake eller konfekt. Kake slo veldig godt ann. Endret 26. april 2008 av Åsmund Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 En vinflaske fra vinskapet ditt? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) har ikke vinskap..fant ut det går ann å ta med blomster, men.. Det vile vert bedre en øl ialefall selv om det sikker flere som liker øl framfor vin men. kake ok. høres fornuftig ut. Går det an å ta med kake selv om du ikke vet at det blir dessert/kaffi etterpå? Endret 25. april 2008 av Åsmund Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja, eller pakke med konfekt. Hvis han/hun ikke har planlagt det så er det sikkert ikke vanskelig å bare koke kaffe og te til gjestene. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 ok. tusen takk for svar. Da blir det kake om det finnes en vetug kake i butikken. Er ikke kongen jeg skal i middag til heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå