hernil Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg skal lage et ganske langt dokument i forbindelse med skolen, og lurte på hvordan jeg kunne lage en dynamisk innholdsfortegnelse. Altså at jeg kan definere hvilken tittel som skal stå i innholdsfortegnelsen også vil sidetall kunne forandre seg hvis jeg skriver noe som dytter det avsnittet ned en side, eller at det går opp en side. En funksjon der man trykker på f.eks. "forord" og kommer dit hadde også vært fint. Jeg har Word 2000 og Open Office 2.4 til rådighet. Takker for svar. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Bruk stiler til å formatere overskrifter. I OOo får du fram stilvelgaren ved å trykke F11, og der ser du at det er nokon som heiter Overskrift 1, Overskrift 2 osb., opp til 10 (Heading på engelsk). Tala tilsvarer ulike nivå, og du kan spesifisere kva nivå som skal vere med i innhaldslista. Innhaldslista set du inn ved å gå til Set inn --> Register og innhaldsliste (trur eg det var). Redigert: Det er same greia i Word, men eg kjenner ikkje til det, so akkurat kvar menyvala osb. er kan eg ikkje seie. Endret 25. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Beklager, klarte det ikke sånn på første forsøk, jeg har forresten Engelsk versjon. Gidder du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skal prøve. Altso, all formatering av overskrifter gjerast med stilar. Opne stilvelgaren (F11) og dobbeltklikk på Heading 1, før du skriv overskrifta. (Alternativt, skriv teksten, merk den og dobbeltklikk på heading 1.) Når du trykker enter etter å ha skrive overskrifta vert automatisk stilen Brødtekst (Text body) aktivert, so du treng ikkje endre tilbake etterpå. For å lage innhaldslista, gå til Insert --> Indexes and tables --> Indexes and tables. I fyrste omgang treng du ikkje gjere endringar, so berre klikk OK. Der tekstmarkøren var vil det verte satt inn ei innhaldsliste, so du må ha flytta den til starten av dokumentet fyrst. Ein ting eg gløymde å nemne i stad, er at innhaldslista ikkje vert oppdatert av seg sjølv, du må høgreklikke på den og velge Update Index/table. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Takker det hjalp meg godt på vei! Jeg mangler fortsatt den hyperkoblingsdelen, og jeg skulle gjerne ha forandret litt på oppsettet til innholdsfortegnelsen (linjeavstand, skriftstørrelse osv.). Vet du hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Beklager, var ein del eg ikkje fekk med ja: Linjeavstand osb.: Høgreklikk på innhaldslista og velg Edit Index/table. Under fana Index/table fjerner du haka frå boksen der det står Protect against manual changes og klikke OK. No kan du markere teksten og endre storleik, linjeavstand osb. på vanleg måte – som knappane på verktøylinja eller ved å høgreklikke. Link: Igjen, høgreklikk og Edit, men gå under fana Entries. Der ser du det står Structures, og so er det ei linje med nokre smale teksfelt og knappar. Klikk fyrst i det tomme tekstfeltet heilt til venstre, og klikk knappen Hyperlink. Det kjem då opp ein ny knapp på linja ved Structures som heiter LS (står for Link start trur eg). So klikker du tekstfeltet heilt til høgre (du må kanskje trykke på pila for å få den fram) og ein gong til på Hyperlink. Då vert ein knapp som heiter LE (link end) satt inn. Om du kun har eitt nivå på overskriftane (Heading 1) er du ferdig, men om du har fleire nivå (Heading 2, Heading 3 osb.) må du gjenta prosedyren på dei andre nivåa, som du vel under Level rett til venstre for Structures. Endret 25. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå