gamerman Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei Jeg har sett litt comparsion videoer av f.eks Fight Night 3, call of duty og slik nå. Grafikken på ps3 ser veldig mørkere og blurrete ut en xbox sin. Er dette slik lenger nå eller var det bare på de første spillene? Endret 25. april 2008 av gamerman Lenke til kommentar
harley1340 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Grafikken er som blankpolert messing!! Elder er den det?? Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg tror dette har noe med måten anmeldere henter ut video fra de to konsollene. X360 skal være enklere å hente ut video med god kvalitet enn med PS3. I virkeligheten ser PS3 bedre ut på en god HD tv enn det man ser på videoer på internett. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Ok, fordi de snakket om at call of duty var skikkelig dårlig samt mange madden spill og fight night 3 var dårligere på ps3 en på xbox. Men disse er jo ganske gamle spill.. Tenkte at spill produsentene fikk mer erfaring på å lage spill til ps3 og da blir de bedre...? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Call of Duty 4 er identisk på PS3 og 360. Har tilogmed hørt at PS3 versionen er et hakk høyere på grafikken og at det kan se mer "smooth" ut, men det kan da bare være spekulasjoner. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Å? Kanskje det var call of duty 3 jeg blander med.. :S? Jeg har alltid trodd at ps3 har hatt dårligere framerate og mørkere bilde en xbox 360.. Kanskje jeg har lest for mange fanboy poster.. Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tror neppe vi vil se noen vesentlige forskjeller på multiplattformspill de nermeste årene, selv om det sikkert er fullt mulig å få det til. Skal utgiverene tjene mest mulig penger, er det lite hensiktsmessig å pådra spillet negativ omtale på den ene konsollen, og dermed svekke salget på denne. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det er blitt gjort objektive tester når det gjelder Call of Duty 4 på Xbox 360 vs. PlayStation 3 hvor PS3 gikk av med seieren pga. små detaljer. Det gikk 'smoother' på PS3 og online-delen var mer stabil hos PS3. Endret 25. april 2008 av dannad Lenke til kommentar
trydis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Fight Night Round 3 er bedre på PS3 enn på 360, har begge. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 trydis er du sikker? Gamespot mente at det var annderledes. Men det har kanskje noe med det "Hurragutten" sier med video og slik. Kult uansett da.. Fordi jeg har lyst på ps3.. Jeg vil lissom ha det som er fremtiden innenfor konsoll.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jepp 100% sikker, grafikken er hakket hvassere på bokserene. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Å? Kanskje det var call of duty 3 jeg blander med.. :S? Jeg har alltid trodd at ps3 har hatt dårligere framerate og mørkere bilde en xbox 360.. Kanskje jeg har lest for mange fanboy poster.. Trenden har hvertfall alltid vært at PS3 har vært lysere i sammenligningsvideoer. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 trydis er du sikker? Gamespot mente at det var annderledes. Men det har kanskje noe med det "Hurragutten" sier med video og slik. Kult uansett da.. Fordi jeg har lyst på ps3.. Jeg vil lissom ha det som er fremtiden innenfor konsoll.. nå kan det jo virke som om gta4 blant annet er hakket bedre på ps3 da.. varierer fra spill til spill, og i lengden vil nok ps3 sin harddisk gi ps3 et overtak. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 trydis er du sikker? Gamespot mente at det var annderledes. Men det har kanskje noe med det "Hurragutten" sier med video og slik. Kult uansett da.. Fordi jeg har lyst på ps3.. Jeg vil lissom ha det som er fremtiden innenfor konsoll.. nå kan det jo virke som om gta4 blant annet er hakket bedre på ps3 da.. varierer fra spill til spill, og i lengden vil nok ps3 sin harddisk gi ps3 et overtak. Fordi man kan legge inn hele spill på den ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fordi man kann laste inn filer fra spillet, som vil hjelpe på loadingtider osv. Dette nyter GTA4 på Ps3 godt av bla. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er også det at i veldig mange filmsammenligninger så har anmelderen glemt å stille inn spillet på Playstation'en, da det vil se veldig, veldig mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå