Submoose Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Iwl3945 driveren min tuller med meg ... Noen ganger virker den, andre ganger ikke. Noen ganger kobler den fra uten grunn. Noen ganger bare skjer underlige ting. Googla litt etter årsaken, og det ble anbefalt å laste ned de nyeste driverne via SVN (noe jeg gjorde). Men den tuller fortsatt. Før brukte jeg ipw3945, men nå så er det iwl3945. Mange jeg har sett, har gitt den nye kernelen skylda (2.6.24-16) Har noen forslag til løsninger? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 la meg gjette, du har broadcom kort? har selv en hp pavillion dv 9232 med linux hater'n broadcom, har ikke tro på at det noen gang blir ordnett en full støttende driver får trådløse med dette nettverkskortet Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Ubuntu 8.04 WiFI problemer. Intel 3945 (Déjà vu anyone?) Close enough Uansett så skal/skulle jo iwlwifi driverne erstatte di utdaterte ipw driverne. Synes det er dumt å bytte ut noen fungerende drivere med sånt søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå