Gå til innhold

Free Record shop kjøper opp spill?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det slik at Free Record Shop nå kjøper opp spill pga at Gamestop har overtatt? Så Free Record shop i Fredrikstad reklamerte med "Husk, vi kjøper dine spill" ellerno og tenkte at jeg kunne fått solgt unna noen PC/xbox spill jeg har liggende :)

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke de kjøper PC spill. :(

Rikig. Prøvde det en gang på Ebgames men gikk ikke, mumla noe om rettigheter.

Heh, på Liertoppen, kjøpesenteret ved siden av meg var Ebgames og FRS. Nå blir det GameStop og Ebgames. Heh, snakk om godt firma som klarer å skaffe seg to spots på et senter :D

Lenke til kommentar

Helt klart, Webmaster Esso. Gamestop har gjort en kanonjobb på location-siden. Ingen tvil om de blir Norges klare ener på spillfronten. De må bare forbedre seg enormt online, for maken til bedriten onlineløsning skal man leite latterlig lenge etter. Ingen mulighet til å bestille, ingen mulighet til å bestille. Rett og slett ingenting.

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar
Tror ikke de kjøper PC spill. :(

Rikig. Prøvde det en gang på Ebgames men gikk ikke, mumla noe om rettigheter.

Heh, på Liertoppen, kjøpesenteret ved siden av meg var Ebgames og FRS. Nå blir det GameStop og Ebgames. Heh, snakk om godt firma som klarer å skaffe seg to spots på et senter :D

Gamestop driver jo ikke nettbutikk da..

Hjemmesidene er kun for info til kundene.

Angående priser så er det tull at EBGames/gamestop er en dyr butikk.

Selv har jeg sammenlignet mye med andre normale butikker og EB/Gamestop er generelt rimligste.

Selvsagt er nettbutikkene rimligere men dette kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar

Det er fordi spillmarkedet i Norge er noe forbanna røl. Hvorfor skal man ikke kunne sammenligne EB/GameStop med nettbutikker, da man får akkurat det samme produktet til en mye lavere pris? At du avgrenser utvalget til kun andre fysiske utsalgssteder gjør jo bare igjen at du favoriserer EB/Gamestop.

Lenke til kommentar

Du tror ikke grunnen til at nettbutikker ALLTID er rimligere enn vanlige butikker kommer av totalt forskjellige utgiftsposter?

Å drive butikk over nett er jo mye rimligere enn nettsalg, dette gjelder alle bransjer..

Nettbutikker har lavere kostnadder på det meste og derfor har de også rimligere priser.

Lenke til kommentar
Det er helt korrekt. Og det er derfor jeg spør - hvorfor ha en butikk når sluttproduktet og spillet du får er det samme som fra nett? ;)

Fordi enkelte gjerne betaler småpenger ekstra for å få spillet i hånda med en gang fremfor å vente flere dager?

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker langt på vei å kjøpe spill i butikk. Spesielt når man snakker om når nye spill kommer ut, slik som nå. Jeg har med viten og vilje latt være å forhåndsbestille over nett fordi jeg har vært 90% sikker på at Elkjøp ville selge det til latterlig lavere pris enn alle andre butikker. And guess who was right. EB Games/Gamestop er forresten noen skikkelig crappy butikker. Elendig utvalg, elendige priser. Hadde de brukt mindre penger på logoen utenfor butikken så kanskje prisene hadde vært litt hyggeligere.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er det noen som kan fortelle meg hvor mye de betaler for de ulike spillene og filmene, og om det er noen typer de ikke tar i mot? Bor et stykke unna byen, og det hadde vært dumt hvis de ikke kjøper halvparten av de spillene jeg tar med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...