En Tiger Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Krishell: Jeg er forøvrig helt enig med deg. Det er en morsom post Men å kommentera alt holde eg for meg sjøl, selv om det er en del jeg også kunne ha lagt til 8) Jeg er også enig i at det er en unødvendig post slik som den har utartet seg. Er bare surr hele greia... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 kan ikke hvere posten som har hvert slem med korte da?? Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 kan ikke hvere posten som har hvert slem med korte da?? Hva slags idiotspråk er dette? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er vel ironi rettet mot det dårlige språkbruket til MVH.... : Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Synes at mvh har rett. Er ikke hans feil at varen plutselig svikter. Selv om varen ikke er verdt så mye er det fortsatt en garantisak. Lenke til kommentar
Liff Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeezz... Det er skrevet mye teit i denne tråden etter hvert, men det første innlegget til mvh er ikke del i dette. Der er verken selvmotsigelser eller så dårlig språk at ikke et menneske med normal intelligens skulle få med seg hva saken gjaldt. Hvis ting begynte å smelte på komponenter jeg hadde garanti på ville jeg også ha sendt dem inn, selv om de fortsatt virket. Hvis komponenten var påført flere skader når jeg fikk den tilbake hadde jeg flydd i flint. Om det er Posten eller PSData som har ansvaret er vel heller vanskelig å avgjøre, men jeg vil tippe Posten, basert på erfaring. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Synes at mvh har rett. Er ikke hans feil at varen plutselig svikter. Selv om varen ikke er verdt så mye er det fortsatt en garantisak.varen sluttet plutselig ikke funke etter som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 kan ikke hvere posten som har hvert slem med korte da?? Hva slags idiotspråk er dette? Tror du skjønte hva han mente. Det er faktisk ikke alle som er like flinke til å skrive/stave.For alt du vet kan gjerne fyren ha dysleksi,så tenk litt før du rakker ned på innlegget til folk. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Synes at mvh har rett. Er ikke hans feil at varen plutselig svikter. Selv om varen ikke er verdt så mye er det fortsatt en garantisak.varen sluttet plutselig ikke funke etter som jeg har fått med meg. Han sa begynner å svikte, ikke slutte å funke. Det er 2 forskjellige ting det. Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 det er jo ikke noe vits å sende inn et kort som funker ti l reparasjon. :o :o :o Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 kan ikke hvere posten som har hvert slem med korte da?? Hva slags idiotspråk er dette? Tror du skjønte hva han mente. Det er faktisk ikke alle som er like flinke til å skrive/stave.For alt du vet kan gjerne fyren ha dysleksi,så tenk litt før du rakker ned på innlegget til folk. Enig, enkelte KAN jo faktisk ha problemer med å skrive korrekt norsk, ikke noe vits å rakke ned på det. Og når det gjelder det kortet som ble sendt inn: If it ain't broken, don't fix it Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 En venn av meg bestillte en PC via PS Data's "PC Kalkulator." Etter over en mnd med telefoner og mails sendte de han en Targa.. Ikke det han hadde bestillt.. Han fikk jo med en brenner og Cool DVD som plaster på såret da Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Dysleksi? Det er jo den mest utbredte unnskyldningen for alt her på forumet! Sorry mac, men den kjøper jeg ikke. Lær dere å skrive. Beklager hvis jeg støter noen som har dysleksi. Lenke til kommentar
Liff Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det kan muligens argumenteres for at intoleranse er et større problem i samfunnet enn manglende rettskrivningsegenskaper. Ikke at jeg gidder å prøve, men... Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg synes det er tåpelig, Krishell og dere andre, klarer dere ikke å skjønne hva han mener i posten sin uten å si at han sier imot seg selv, tror jeg det er mangel på iq, jeg har i hvertfall ikke noe problem med å forstå hva han mener. Klart man sender inn en komponent og benytter seg av garanti, når man ser at den svikter, guffe fra kondensatorene på printplata etc.... eller en hd med ulyder f.eks? selv om komponenten funker fortsatt er det bare ett tidsspørsmål før den tar kvelden. er det så vanskelig å forstå da? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sånn da var det litt mer klarthet i saken. Dette er ingen garantisak da varen er nesten 2 år. Derimot kan det være en reklamasjonssak. Hovedforskjellen ligger i reklamasjonssaker så er det kunden som har bevisbyrden. Skraper på printkortet er trolig kommet under frakten. Å sende kortet forsvarlig pakket til PS Data er det du som har ansvaret for, tilbake er det PS Data. Da PS Data nevnte ripene så skulle man jo tro at det er under frakten til PS Data at dette har skjedd. Dersom du mener at kortet *var* forsvarlig pakka så er jo dette noe Posten står ansvarlig for. Å tro at PS Data bevisst lager skader i varer blir for meg alt for spekulativt. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg synes det er tåpelig, Krishell og dere andre, klarer dere ikke å skjønne hva han mener i posten sin uten å si at han sier imot seg selv, tror jeg det er mangel på iq, jeg har i hvertfall ikke noe problem med å forstå hva han mener. Klart man sender inn en komponent og benytter seg av garanti, når man ser at den svikter, guffe fra kondensatorene på printplata etc.... eller en hd med ulyder f.eks? selv om komponenten funker fortsatt er det bare ett tidsspørsmål før den tar kvelden. er det så vanskelig å forstå da? enig i dette. Er da ikke så veldig vanskelig å skjønne hva han mener. Mulig han må lære seg å skrive, men til dere andre, som ikke skjønner hva han mener, så bør dere lære dere å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå