Gå til innhold

Dårlig gjort av PS Data


Anbefalte innlegg

Sendte vare med garanti tilbake til PS Data, ettersom det hadde fått synlige feil på komponenter (varen virket). Fikk varen tilbake etter 2 uker med forklaring at varen hadde skade som var årsaken til feilene på komponentene og dermed ingen rett til garanti (varen virket ikke lenger).

 

1. Jeg så ikke skaden på varen før jeg sendte (skaden er så pass stort at man ser det lett), "er det laget av PS Data?"

2. Skaden på varen gjør at varen ikke virker (varen har jeg hatt i bruk nesten 2 år), altså skal ikke skaden ha vært der når feilen har oppstått.

3. Hvis returvaren er ok eller har brukerfeil så skal PS Data ta betalt for deres job med varen, dette gjorde de ikke (bra service eller dårlig samvittighet ?)

 

Jeg gidder ikke å fighte med dem ettersom varen ikke har stort verdi, men er meget skuffet i dem.

 

Skal i alle fall holde meg borte fra PS Data en liten stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er snakk om skjermkort. På kortet ligger slik flate komponenter som ser ut til å ha begynt å smelte og runde sylinder som ser ut til å ha fått lekasje.

Komponentene var ikke skadet før 6 månader siden da jeg blåste støvet bort sist. Jeg ser ikke inn i kabinetten hvis jeg ikke har behov for det (fjerner støv hvert 6 måned, bytter komponenter eller noe feiler).

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke inn i kabinetten hvis jeg ikke har behov for det (fjerner støv hvert 6 måned, bytter komponenter eller noe feiler).  

 

Det har ikke falt deg inn at kanskje det er grunnen til at det ble feil på kortet

 

Hvis det blir synlige skader på varen med å bruke trykkluft på boks så er det jammen kraftig boks :lol::lol:

Eller muligens det har vært små nisser som har bodd inne i kabinettet ettersom jeg ikke overvåker det oftere :lol::lol:

 

Har ikke byttet eller lagt til flere komponenter på ca. 1 år.

Lenke til kommentar
Så det gjelder ett 2år gammelt 3D kort...eeeeh ja, hvor mye koster det nå? 400,-? mye å bråke om..spes hvis det virker enda

 

Det er ju det jeg skrev

Jeg gidder ikke å fighte med dem ettersom varen ikke har stort verdi, men er meget skuffet i dem.
.
Lenke til kommentar
Sendte vare med garanti tilbake til PS Data, ettersom det hadde fått synlige feil på komponenter (varen virket).

 

1. Jeg så ikke skaden på varen før jeg sendte (skaden er så pass stort at man ser det lett), "er det laget av PS Data?"

2. Skaden på varen gjør at varen ikke virker (varen har jeg hatt i bruk nesten 2 år), altså skal ikke skaden ha vært der når feilen har oppstått.

 

Ser du ikke at du motsier deg selv her?

Lenke til kommentar
Ser du ikke at du motsier deg selv her?

 

Skaden jeg ikke så når jeg sendte til PS Data var skrape på print (tviler om skaden var der når jeg sendte til PS Data) og den er så stort at man ser den hvis man ikke er blind. Og varen virket når jeg sendte den.

Varen hadde skader (feil) på komponenter som var årsak at jeg sendte den til garanti reparasjon.

Når jeg fikk varen tilbake så virket den ikke lenger (hvilket betyr flere skader på den enn når jeg sendte).

Lenke til kommentar
Ser du ikke at du motsier deg selv her?

 

Skaden jeg ikke så når jeg sendte til PS Data var skrape på print (tviler om skaden var der når jeg sendte til PS Data) og den er så stort at man ser den hvis man ikke er blind. Og varen virket når jeg sendte den.

Varen hadde skader (feil) på komponenter som var årsak at jeg sendte den til garanti reparasjon.

Når jeg fikk varen tilbake så virket den ikke lenger (hvilket betyr flere skader på den enn når jeg sendte).

Dette er faktisk morro få med seg :p

Lenke til kommentar

MVH ::

 

PSData er en veldig seriøs bedrift... Så du har ingen grunn til å syte og klage over noe som sikkert er selvforskyldt.

 

En ting du må lære deg, er å skrive bedre, mer saklig, tenke over hva du skriver istedetfor å motsi deg selv ørten ganger, samt fjerne tåpelige skrivefeil.

 

Ingen kommer til å ta deg seriøst hvis du syter og klager, i tillegg til at det ser ut som om at en 12-åring har skrevet det - Spør foreldrene dine om hjelp til formulering hvis det kreves.

 

Takk

Lenke til kommentar

Skjermkortet fungerer fint i 1,5 år. Da oppdager du lekasjer og smeltet område på kortet. Du fortsetter å bruke kortet i 6 måneder til før du tar kontakt med PS Data.

 

Du sender inn kortet, men de mener en eller annen(!) skade har skylda for lekasjene osv. Denne skaden har du aldri sett, ergo må PS Data eller Posten har skylda.

 

Jaja, synes du var en smule treig til å ta kontakt.. Men du kan jo sende en mail til PS Data og be dem se på denne tråden. Kanskje de føler for å være usannsynlig snille i dag.. :roll:

Lenke til kommentar

Mr perfekt kan jeg da umulig være med mine skrivefeil etc. men lurer på hva du er som ikke skjønner at fyrn antaglig ikke har sendt inn en dritt men bare vil rake ned på ps data eller no. jeg skjønner ikke meninga med en post hvor man motsier seg selv. appåtil når flere legger merke til det samme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...