MVH Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sendte vare med garanti tilbake til PS Data, ettersom det hadde fått synlige feil på komponenter (varen virket). Fikk varen tilbake etter 2 uker med forklaring at varen hadde skade som var årsaken til feilene på komponentene og dermed ingen rett til garanti (varen virket ikke lenger). 1. Jeg så ikke skaden på varen før jeg sendte (skaden er så pass stort at man ser det lett), "er det laget av PS Data?" 2. Skaden på varen gjør at varen ikke virker (varen har jeg hatt i bruk nesten 2 år), altså skal ikke skaden ha vært der når feilen har oppstått. 3. Hvis returvaren er ok eller har brukerfeil så skal PS Data ta betalt for deres job med varen, dette gjorde de ikke (bra service eller dårlig samvittighet ?) Jeg gidder ikke å fighte med dem ettersom varen ikke har stort verdi, men er meget skuffet i dem. Skal i alle fall holde meg borte fra PS Data en liten stund. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvorfor sendte du inn en vare når den fungerte og du ikke så noen skade på den? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvorfor sendte du inn en vare når den fungerte og du ikke så noen skade på den?[/quote Møtte seg selv i døra der kanskje... Lenke til kommentar
MVH Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg så feil på komponenter og varen hadde sikkert sluttet å virke til slutt. Men etter som varen fortsatt har garanti så skulle ju varen ha blitt reparert eller byttet. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva slags vare er det snakk om? Feil på komponenter? Forklar. Du har hatt denne komponenten i to år, og først nå oppdager du at noe er feil? Jeg slutter ikke å handle hos PS Data. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg skjønte egentlig ikke hele posten, den er full av selvmotsigelser...Kan du prøve å forklare litt bedre? Lenke til kommentar
MVH Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Det er snakk om skjermkort. På kortet ligger slik flate komponenter som ser ut til å ha begynt å smelte og runde sylinder som ser ut til å ha fått lekasje. Komponentene var ikke skadet før 6 månader siden da jeg blåste støvet bort sist. Jeg ser ikke inn i kabinetten hvis jeg ikke har behov for det (fjerner støv hvert 6 måned, bytter komponenter eller noe feiler). Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg ser ikke inn i kabinetten hvis jeg ikke har behov for det (fjerner støv hvert 6 måned, bytter komponenter eller noe feiler). Det har ikke falt deg inn at kanskje det er grunnen til at det ble feil på kortet Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Så det gjelder ett 2år gammelt 3D kort...eeeeh ja, hvor mye koster det nå? 400,-? mye å bråke om..spes hvis det virker enda Lenke til kommentar
MVH Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg ser ikke inn i kabinetten hvis jeg ikke har behov for det (fjerner støv hvert 6 måned, bytter komponenter eller noe feiler). Det har ikke falt deg inn at kanskje det er grunnen til at det ble feil på kortet Hvis det blir synlige skader på varen med å bruke trykkluft på boks så er det jammen kraftig boks Eller muligens det har vært små nisser som har bodd inne i kabinettet ettersom jeg ikke overvåker det oftere Har ikke byttet eller lagt til flere komponenter på ca. 1 år. Lenke til kommentar
MVH Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Så det gjelder ett 2år gammelt 3D kort...eeeeh ja, hvor mye koster det nå? 400,-? mye å bråke om..spes hvis det virker enda Det er ju det jeg skrev Jeg gidder ikke å fighte med dem ettersom varen ikke har stort verdi, men er meget skuffet i dem. . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sendte vare med garanti tilbake til PS Data, ettersom det hadde fått synlige feil på komponenter (varen virket). 1. Jeg så ikke skaden på varen før jeg sendte (skaden er så pass stort at man ser det lett), "er det laget av PS Data?" 2. Skaden på varen gjør at varen ikke virker (varen har jeg hatt i bruk nesten 2 år), altså skal ikke skaden ha vært der når feilen har oppstått. Ser du ikke at du motsier deg selv her? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 LOL bare en 14iss jo. drit i han, værre en ei sur jente det der jo. uff så mye tåpelige folk det finnes az Lenke til kommentar
MVH Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Ser du ikke at du motsier deg selv her? Skaden jeg ikke så når jeg sendte til PS Data var skrape på print (tviler om skaden var der når jeg sendte til PS Data) og den er så stort at man ser den hvis man ikke er blind. Og varen virket når jeg sendte den. Varen hadde skader (feil) på komponenter som var årsak at jeg sendte den til garanti reparasjon. Når jeg fikk varen tilbake så virket den ikke lenger (hvilket betyr flere skader på den enn når jeg sendte). Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ser du ikke at du motsier deg selv her? Skaden jeg ikke så når jeg sendte til PS Data var skrape på print (tviler om skaden var der når jeg sendte til PS Data) og den er så stort at man ser den hvis man ikke er blind. Og varen virket når jeg sendte den. Varen hadde skader (feil) på komponenter som var årsak at jeg sendte den til garanti reparasjon. Når jeg fikk varen tilbake så virket den ikke lenger (hvilket betyr flere skader på den enn når jeg sendte). Dette er faktisk morro få med seg Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Herregud Mr. Perfect (Krishell), gje nå (sensurert) i å rakka ner på andre. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 MVH :: PSData er en veldig seriøs bedrift... Så du har ingen grunn til å syte og klage over noe som sikkert er selvforskyldt. En ting du må lære deg, er å skrive bedre, mer saklig, tenke over hva du skriver istedetfor å motsi deg selv ørten ganger, samt fjerne tåpelige skrivefeil. Ingen kommer til å ta deg seriøst hvis du syter og klager, i tillegg til at det ser ut som om at en 12-åring har skrevet det - Spør foreldrene dine om hjelp til formulering hvis det kreves. Takk Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skjermkortet fungerer fint i 1,5 år. Da oppdager du lekasjer og smeltet område på kortet. Du fortsetter å bruke kortet i 6 måneder til før du tar kontakt med PS Data. Du sender inn kortet, men de mener en eller annen(!) skade har skylda for lekasjene osv. Denne skaden har du aldri sett, ergo må PS Data eller Posten har skylda. Jaja, synes du var en smule treig til å ta kontakt.. Men du kan jo sende en mail til PS Data og be dem se på denne tråden. Kanskje de føler for å være usannsynlig snille i dag.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Mr perfekt kan jeg da umulig være med mine skrivefeil etc. men lurer på hva du er som ikke skjønner at fyrn antaglig ikke har sendt inn en dritt men bare vil rake ned på ps data eller no. jeg skjønner ikke meninga med en post hvor man motsier seg selv. appåtil når flere legger merke til det samme Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Så skaden du ikke så når du sendte den til PS-data var så stor at selv en blind mann kunne sett den. Og også, hvis du ikke så at det var skade, hvorfor sendte du den tilbake da? Siden varen virket? Jeg skjønner ikkeno :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå