Wubbable Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da kan jeg anbefale Sandisk Sansa Clip 2GB m/radio på det sterkeste Nydelig liten (!) mp3 spiller (mindre enn du tror), lydkvaliteten er perfekt (kjøp et nytt headset/plugger hvis du vil ha bass), og som prikken på i'en, til og med musikken som følger med er god Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg vil også vite hvor man kan kjøpe sandisk clip 4GB, finner den ikke i noen av de nettbutikkene jeg kjenner til. Denne er ikke lansert i Norge enda, jeg bestilte selv på Amazon.com, butikkene "XP_passport" og "presents for you" sender til Norge, og de koster henholdsvis $112 og $115 inkludert frakt. Dette er rundt 570 kr, billig! Så får bare en eventuell moms på 24% komme i tillegg... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har hatt Sansa Clip 4GB en stund nå, og sliter med at den lader seg ut UTENOM bruk. Er dette noe flere har erfart, eller er det bare noe feil med min? Burde jeg klage? hehe jeg tror jeg opplevde dette på min iriver clix 2 hmm Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Lekker den Sansa'en ja! Fikk lyst på den, men skulle så gjæææærne sett den med en micro-SD slot Sannsynelig at noe slikt vil dukke opp tror dere? Endret 10. mai 2008 av ptfe Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lekker den Sansa'en ja! Fikk lyst på den, men skulle så gjæææærne sett den med en micro-SD slot Sannsynelig at noe slikt vil dukke opp tror dere? Tja, du har jo den litt større spilleren Sansa Fuze som skal komme hvert øyeblikk med micro-SD slot. Mer info. Den er ca dobbelt så stor som mini-spillerne men har til gjengjeld god skjerm, mini-SD, videomulighet og mye annet. Også er den såpass tynn at den ikke vil virke stor likevel. 7,7 millimeter. Prisen er også fin: ~400 kr for 2GB-modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg