Gå til innhold

Test: Samletest: Mini-MP3-spillere

Anbefalte innlegg

Da kan jeg anbefale Sandisk Sansa Clip 2GB m/radio på det sterkeste :D

Nydelig liten (!) mp3 spiller (mindre enn du tror), lydkvaliteten er perfekt (kjøp et nytt headset/plugger hvis du vil ha bass), og som prikken på i'en, til og med musikken som følger med er god :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil også vite hvor man kan kjøpe sandisk clip 4GB, finner den ikke i noen av de nettbutikkene jeg kjenner til.

Denne er ikke lansert i Norge enda, jeg bestilte selv på Amazon.com, butikkene "XP_passport" og "presents for you" sender til Norge, og de koster henholdsvis $112 og $115 inkludert frakt. Dette er rundt 570 kr, billig! :) Så får bare en eventuell moms på 24% komme i tillegg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lekker den Sansa'en ja! Fikk lyst på den, men skulle så gjæææærne sett den med en micro-SD slot :( Sannsynelig at noe slikt vil dukke opp tror dere?

Tja, du har jo den litt større spilleren Sansa Fuze som skal komme hvert øyeblikk med micro-SD slot. Mer info. Den er ca dobbelt så stor som mini-spillerne men har til gjengjeld god skjerm, mini-SD, videomulighet og mye annet. Også er den såpass tynn at den ikke vil virke stor likevel. 7,7 millimeter. Prisen er også fin: ~400 kr for 2GB-modellen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...