Lukilock Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) God dag Nå som det analoge nettet snart kuttes, så gidder ikke jeg å betale for en lisens til slik at jeg får sett på TV 2ganger i uka på rommet mitt. Har derfor fundert på å bytte ut den gammle TVen med en svær PC skjerm. Har tenkt å kjøpe en 24`` med HDMI inngang. Har ikke det heletatt noe peiling på PC skjermer, men har dog noen kriterier : - 24`` på 1920x1200 eller mer(har ikke sett noen som har mer). - HMDI (Must!) - Svideo eller scart. Ikke så veeldig viktig, men kan hende jeg vil ta fremigjen PS2'n. evt. adapter om det finnes. - Maks 3000kr. - Vegg eller bordstøtte? egentlig det samma. Det er det jeg har som krav egentlig. Som sagt har 0 peil, så litt hjelp hadde vært toppen Endret 25. april 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 BenQ G2400W blir vel da den mest optimale. Stor diskusjon rundt G2400W Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 BenQ G2400W, definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå