Stafettpinnen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 har en kjempekrise her, moren min har under en oppryddning kasta posen med resten av strykemerkene, russekort og russelappen! har ikke tenkt å dra på tryvann osv men er det noe annet man går glipp av ved å ikke ha den?? er deppa nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du må ha den for å komme inn på visse arrangementer, etter det jeg har fått med meg. Det er for å luke ut "liksom-russ". Lenke til kommentar
Stafettpinnen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 men det er ikke noe spess utover treff altså? har bare tenkt å henge i frognerparken og litt random rundt siden eksamen skal være ferdig tjuende mai Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Russelappen: * ... er det offisielle russebeviset, utstedes av ROK som er en non-profit organisasjon for russ (les mer om ROK her) * .... er nødvendig for å få adgang til de fleste store russearrangementene * ... gis kun til russ. Når du bestiller russelappen sjekkes din personinfo opp mot skolenes lister over avgangselever. Dette sikrer at kun russ får russelappen * ... sendes hjem til hver russ i posten etter at bestillingen er godkjent * ... koster kr. 29,- og betales via mobil Russelappen er gyldig som russebevis blant annet følgende steder: * Tryvann * Landstreff i Stavanger * Landstreff på Lillehammer * Pitstop * PVS/GVS * + de fleste andre russetreff http://www.russelappen.no/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Russelappen er det greit å ha, eventuelle lokale russeleg er meningsløse. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg hadde ikke russedress engang, men kom meg fint inn på fester og lignende tre år på rad. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde ikke russedress engang, men kom meg fint inn på fester og lignende tre år på rad. Haha, det er pga sånne som deg at Russelappen har kommet... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Brukte ikke russelappen min en eneste gang da jeg var russ i fjor, så vidt jeg husker. Men så var jeg kun på Russens Dag i Tusenfryd og på Lillehammer-treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå