Exilition Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) edit Endret 10. juni 2013 av Odyssey Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kanskje noko irrelevant, men har maskinen vert utsett for eit fall eller liknande? I verste fall kan harddisken ha takka for seg, og det treng ettersom eg har forstått ikkje å vere rett etter sjølve fallet. Personleg har min maskin gått i golvet for mange gongar i det siste, og eg går rundt og ventar på ei systemkræsj. Stillar sjølvsagt med forsvarleg backup. Har du prøvd å starte maskinen med Windows plata i drevet? Sjekk om du framleis finn partisjonen i innstalasjonsprogrammet for Windows. Du kan også gjere eit søk etter feilmeldinga du fekk opp. Det har eg gjort for deg, og du finn eit utfyllande svar frå Microsoft her. Dersom du ikkje skulle få maskinen til å fungere ville eg tatt kontakt med Acer og høyrt om det var mogleg å få ein service. Det kjem naturlegvis litt an på korleis maskinen har blitt behandla. Lenke til kommentar
Exilition Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) edit Endret 10. juni 2013 av Odyssey Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Merkeleg. Har du nokon gong hatt XP på den? Har opplevd at enkelte maskinar har blokkert for innstalasjon av andre system enn Vista nemleg. Edit: Hugsar ikkje namnet på det du manglar, men eg kan prøve å Google maskinen din. Endret 25. april 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Exilition Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) edit Endret 10. juni 2013 av Odyssey Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Så godt å høyre. Då er det ikkje anna enn velstand! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå