Zimon Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det tyder på at Netshop Oslo tar en ny vending nå og legger ned selve lageret sitt. Ser ut som hentebu + salg/showrommet blir værende der. Samtidig så ser det ut som portalen www.netshoposlo.no legges ned og at Netshop satser på en felles www.netshop.no for alle bestillinger. Kort oppsumert slik jeg får ut at pressemeldingen på nettsidene så betyr det følgende: - Alt som blir bestillt før kl 1000 kan hentes etter 1300 samme dag. - Bestiller du senere kan det hentes påfølgende åpningsdag i hente bu. - Det kan bestilles i Showrommet/hentebu og da kan det hentes dagen etterpå. - De utvider leveringsmetodene til å kunne velge bil (Netshop direkte hjem). Så dermed slik jeg forstår det så blir lageret fra og med uke 18 lokalisert i sandefjord og dermed legges da ned oslo lageret. Synd for de som likte å kunne bestille og hente med en gang, men klart 1 dags forskjell har jo ikke så mye å si. Bare å planlegge det. Fortsatt ingen gebygerer eller fraktkostnader ved å velge levering hentebu oslo. Les mer her : http://www.netshoposlo.no/Info/ Nettbutikkene www.netshoposlo.no og www.netshop.no slås sammen!Dette betyr at kunder som tidligere har logget seg inn på www.netshoposlo.no nå må logge seg inn på www.netshop.no. Brukernavn og passord vil være det samme som du alltid har brukt på www.netshoposlo.no. Om du er kunde hos www.netshop.no fra tidligere vil det ikke ha noen betydning for deg annet enn flere leveringsmuligheter. Endringen er aktiv fra Uke 18 - 2008. Forbedringer du kan se frem til! Du som kunde vil få et langt større utvalg av produkter som er på lager siden du nå kan plukke varer fra hovedlageret i Sandefjord. Det vil også bli større muligheter til å delta på Timesalg, Superweekend, kampanjetilbud og andre tjenester som til nå kun har vært mulig å få til på www.netshop.no. Vi opprettholder selvfølgelig "Hentebua" i Oslo, som fortsatt skal være uten hentegebyrer. Du vil, om kort tid, også få muligheten til å få varene levert direkte hjem på døren fra vår egen NetShop bil. Vi etablerer fraktmåten "NetShop Direkte Hjem" som gjelder kunder med adresse i Oslo. Vi håper at du som vår viktige kunde blir fornøyd med denne forbedringen og at du kontakter oss dersom du har spørsmål. Se gjerne kundesenteret på www.nethop.no for info. Svar på aktuelle spørsmål om sammenslåingen. Når må bestillinger som skal hentes i Oslo være lagt på www.netshop.no? Ordre bestilt på nettsiden før kl.10.00, kan hentes i "hentebua" i Oslo samme dag dersom varen er på lager ved bestilling. Unntaket er dersom du bestiller en PC som skal monteres og/eller testes hos oss, da vil produksjonstiden hos oss komme i tillegg. Når er NetShop bilen i Oslo? NetShop bilen vil ankomme "hentebua" cirka kl.12.30, og sendingene vil være klare for utlevering cirka kl.13.00. Leverer vi andre steder? Når NetShop bilen har levert varer til "hentebua" i Oslo, vil den om kort tid, starte med utkjøring til våre kunder i Oslo som har bestilt varer med fraktmåte "NetShop Direkte hjem". Kunder som har oppgitt sitt telefonnummer ved registrering av kundeforholdet vil bli kontaktet i forkant for å avtale nærmere leveringstidspunkt. Kunder som evt. ikke er hjemme kan hente varene i "hentebua" dagen etter. Netshop-bilen betjenes av 1 person, så om man bestiller en stor gjenstand (som en Plasma TV el.l) er sjåføren avhengig av hjelp til å bære denne på plass. Leveres det varer andre steder før eller etter at bilen er kommet til Oslo? Nei, NetShop-bilen kjører direkte fra Sandefjord til "Hentebua" i Oslo, før den starter på utkjøringsrunden i Oslo. Hvilke åpningstider har "hentebua" i Oslo? "hentebua" i Oslo er åpent fra 10-18 på hverdager. Hvordan vet man at ordren er underveis eller har ankommet? Når varen er i "Plukkliste" og varen er bestilt før kl.10.00 er pakken på vei til Oslo. Du vil motta en SMS når varen er klar til henting i Oslo. Blir det bestillingsmulighet på "hentebua" i Oslo med levering neste hverdag? Ja, Det er muligheter til å bestille i "Hentebua" for levering neste dag. Du er velkommen til å kontakte oss på:e-post: [email protected] Kundeservice: 33 42 22 00 (Velg Kundesenter) Salgsavdelingen: 33 42 22 00 (Velg Salg) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Høres greit ut egentlig, lurer bare på prisene for levering med netshop bilen? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Grei løsning, var stadig ting de ikke hadde på lager som de måtte hente fra Sandefjord uansett. En dag lengere tid er ingenting. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg har en delt følelse på dette. For meg så virker det som om NetShop forsøker å effektivisere og spare kostnader. For meg, og sikkert mange andre, er det veldig negativt at man ikke kan bestille en vare og så hente den straks. Ofte kommer man på at man trenger noe mer når man er innom, og da må man tilbake neste dag igjen. Det er negativt, og ikke særlig kundevennlig. Før så var det bare å bestille alt du ønsket, og det de ikke hadde på lager fikk du litt senere. Da fikk du i alle fall med deg noe. Det eneste som er positivt med dette er at man kun har en nettside å forholde seg til. Man har kun ett kundenummer, og man har mulighet for å hente kampanjevarer i Oslo. Endret 26. april 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå