Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har køyrd litt TT, men stort sett har ting berre gått bra og vore kjedelig. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hehe, godt godt!! TT er morro å køyra, det same er M-113 vogner Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Da har jeg endelig blitt inkalt til 12 måneders tjeneste i 2.bn Gleder meg som en unge til 11 august Endret 9. mai 2008 av Scarymovies Lenke til kommentar
CR-7 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Skal selv inn ditt den 11 august! blir feeet, gleder meg sinnsykt!!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Have fun, gled dykk til Mauken. Tru meg, er det ein plass du kjem til å hate så er det det. Her er ein biletserie frå min eigen rekruttperiode der, enjoy Endret 11. mai 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal også inn i 2. Bataljon 11. august. Håper som f*** at vi får leke med HK 416. Det kommer til å bli en interessant tid. Lenke til kommentar
no:Identity Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei. Det er gjort endringer i Vekterkurset det siste året. Det er nå delt opp i tre deler, hvor første er en kort innføring, andre er praksis også kommer en siste del med teori og eksamen igjen (tror det var sånn det hang sammen). Hovedsaken er ihvertfall at forsvaret ikke er godkjent som lærebedrift på vektere, så det eneste forsvaret kan tilby er den første teoretiske innføringen, noe de har valgt og ikke gjøre, fordi det er såpass lite av kurset. Dette er ihverftall det siste jeg har hørt. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Tvile på at det blir vekterkurs, men ordensvakt vil mer sannsynlig. Du kunne ha søkt deg inn som Lærling men jeg lurer på om ikke fristen er gått ut. Er selv i INGBN 01 kont. Voksenopplæringen leier inn godkjente bedrift som holder de forskjellige kursen Endret 30. mai 2008 av heisau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå