CR-7 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Som sagt, så har jeg blitt kalt inn på 2. Bataljon på Skjold Har tidligere gått Salg og service, har fullført det, nå for øyeblikket går jeg Allmennpåbyggning, Er det mulig å få Vekter kurs i militæret? eller evt, Lærling som kontorarbeider???, i forsvaret altså... , >Takk på forhånd!< Lenke til kommentar
avRack Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lærling som kontorarbeidar i forsvaret skal nok gå bra. Kjenner fleire som kom inn som vanlige soldatar, men fekk ordna seg lærling plass på VO der som kontorlærling. Så trur nok du skal klara det også. Høyr med lærlingekontoret i Forsvaret og sei du vil bli lærling i stadenfor å ha vanlig teneste. Anbefalast ! Vekterkurs skal heller ikkje vera noko problem. Hadde det på VO i Bardufoss i fjor huska eg, men du får kun den første delen av vekterkurset som er i 3 delar. Først er det teori, så praksis ein del timar som du må ta ute i vektarfirma også siste del er teori igjen med eksamen. Lenke til kommentar
CR-7 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Kan jeg ikke både gå førstegangstjenesten og ha sånn vekter kurs itillegg!? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Selvfølgelig kan du det. Avhenger da litt av hva de tilbyr på det stedet du havner. Vekterkurs er vel en av de vanligste kursene så oddsen er ganske stor. Om du kommer deg inn i VO så er vel oddsen ganske stor for at du vil ha alle de kursene det er mulig å få/ønsker når du er ferdig. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vekterkurset tar du på kveldstid eller i helgar, utanom tenesten. Så du kan gå både førstegangstenesta, og samtidig ta vektarkurs del 1. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det skal jeg seriøst gjøre. Det er jo kult. Skal til Skjold selv. Ing.Bn. Er det krevende/vanskelig å få plass? Endret 25. april 2008 av fredrikg- Lenke til kommentar
avRack Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er rift om kurset, så du må vera tidleg med å melda deg på Lenke til kommentar
CR-7 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Dette gjør jeg i Militæret!? eller? Altså inn meldinga, også lurer jeg på en ting til, Hvordan er det med fritiden der? får man mye fritid?, Er det mulighet til å Trene der? Tenker da på Vekter. Noen som har peiling!? Endret 25. april 2008 av CR-7 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Treningsfasilitane pleier vera bra i forsvaret! Pleier vera eigne styrkerom i leiren, gjerne fleire. I tillegg har du FYFO i tenesta av og til, som vil sei fysisk fostring. Dette pleier du har 2-3 gongar i veka, men litt oftare i rekrutten. Dagen starta kl 06.00 med revelje, så er det frukost og vask av rom. Rommet stilles normalt 07.30. Så er det forskjellig teneste, lunsj pleier vera rundt 11-12 også vanligvis ferdig til middag ca kl.16.00. Så har du normalt fri frå 16 til du legger deg. Så fritid skal du ikkje klaga på, er ikkje so mykje å finna på i Skjold at da gjere noke så Påmelding av alle kurs og slikt skjer etter du har starta i miltiræt. Normalt vert det hengt opp oppslag utanfor messa og på VO, her kjem alle kursa opp. So er det berre å melda seg på når kurset har blitt utlyst. Endret 25. april 2008 av avRack Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fikk beskjed hos min VO i bardufoss at det er slutt på vekterkurs, eneste som er igjen er noe som heter ordensvakt, og det skulle vist ryke det og. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ordensvakt og vekter går mykje som det samme, og eg tok i alle fall kurset når eg var på skjold i kontigent 0806. Angåande trening på Skjold er det verdas minste problem. Der er eit relativt bra styrkerom som fekk nye apparat og vekter når eg var der, ca halvanna år sida. I tillegg er der ein brukbar gymsal, svømmehall i nærleiken, utendørs fotballbane og plenty av fjell og skog å gå på tur i. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ordensvakt og vekter går mykje som det samme, og eg tok i alle fall kurset når eg var på skjold i kontigent 0806. Angåande trening på Skjold er det verdas minste problem. Der er eit relativt bra styrkerom som fekk nye apparat og vekter når eg var der, ca halvanna år sida. I tillegg er der ein brukbar gymsal, svømmehall i nærleiken, utendørs fotballbane og plenty av fjell og skog å gå på tur i. Beste kontigenten da! Kva stilling hadde du ? Vognfører Ingeniør Leo ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Vognkommandør/vognfører M113-Carrier, KDO/StøKP/2.bn Endret 30. april 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kanskje eg frakta deg på min fantastiske TT då ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kanskje, kanskje. Kanskje det var du som gjorde dette og? Neida, var ein grenader frå TMBN som gjorde. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hahah:D Nei, men eg låg i bilen rett bak han. Såg litt scary ut når eg såg han køyrte ut, men heldigvis gjekk da bra og at dei ikkje traff nokre skikkeleg trær! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Heh, jepp. Ingen skade. Eg som satt i "bakrommet" i TTen såg ingenting framover pga ei diger panserplate som skiljer dei to romma, så eg merka berre at bilen rista ein del, og plutselig stoppa veldig skrått nedover. I carrieren som stod oppå var heile 2.bn sin kommandoplass, så troppsjefen blei ikkje vidare begeistra Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Haha, stemme jo at dei som sit baki ikkje ser ein dritt.. Må vera ganske scary i grunn om du merkar litt unormal risting og stopping ! Han låg jo altfor tett oppi bilen framfor, og i tillegg hadde han ikkje icom i bilen so han kunne få med ting følgebilen meldte og slik:p Vil tru troppsjefen ikkje var særlig høg i hatten ja, men heldigvis var da ein grenader som køyrte av veien og ikkje ein vanlig menig frå TT-troppen i Bardufoss Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sant nok det. Var ikkje så skummelt though, gjekk såpass mjukt. Bilen berre sank mjukt ned i snøen, og etterlot seg nok ein del kubikkmeter hulrom. Det var _mykje_ snø der, var heilt umulig å berre bevege seg rundt bilen på grunn av snødybden (som sikkert var nermare tre meter der). Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Var ganske mykje snø der ja, var jo i tillegg brøytekant der, sjølv om da ikkje var brøytekant men all snøen hadde berre blitt skuffa ned i grøfta, så var bra med snø der! Stoppa ganske brått då, det skal han ha !^^ Vert på andre TT-turar ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå