Sweeneytom Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei! Jeg bestillte noen varer, via eBay, fra en butikk i USA. De ble ifølge forhandler sendt for 3 uker siden via airmail. Burde jeg ikke fått de nå? Hvor lenge har dere ventet på varer fra USA? Endret 25. april 2008 av Sweeneytom Lenke til kommentar
tvv Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei 3 uker hørtes lenge ut, men be om et tracking-no fra avsender så du kan følge sendingen din! Endret 25. april 2008 av tvv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 hvis det var stort/over mva frigrensen kan det ligge i tollen. eller kan vært borte vekk Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 hvis det var stort/over mva frigrensen kan det ligge i tollen. eller kan vært borte vekk pakkene var under 200,- pr stk Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hmm er du sikker på at butikken er ærlig? Det var min første tanke. Det er en frist om du brukte paypal til å betale og transport tar lang tid at du når pakken eventuelt kommer fram er det for sent å klage. Nå burde ikke det være noe problem når transport er med airmail. Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Kan vel kanskje svare her at pakkene kom etter 3 uker og 1 dag. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kan vel kanskje svare her at pakkene kom etter 3 uker og 1 dag. Det høres rimelig ut. Framsendingstid for luftpost er 10-20 virkedager, og i ditt tilfelle tok det 16. Lenke til kommentar
Sam47 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei! Jeg bestillte noen varer, via eBay, fra en butikk i USA. De ble ifølge forhandler sendt for 3 uker siden via airmail. Burde jeg ikke fått de nå? Hvor lenge har dere ventet på varer fra USA? Det stemmer, tror jeg. Pakker som moren min sentder til meg ved US Post Office airmail tar omtrent 2/3 uker, mens brever tar bare en uke. Det er alltid sånn Hva er forsjellen der da? T-O-L-L. Det du huske er at du bor i Norge, hvor alle pakker som er sendte til deg er kontrollert, sånn at staten kan skatte deg so mye som mulig. Og byråkratiske organisasjoner er heller ikke effektiv, eller raske. Tollen er "the bottleneck" egentlig... Lenke til kommentar
mastens Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har bestilt endel pakker fra U.S.A den siste tiden, har tatt maks 6 virkedager å få dem tilsendt..... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvor lenge pleier varene å bli værende i tollen? Jeg venter på en pakke som veier ~2kg og har en verdi på ca. 100kr. Denne ankom fortolling i Oslo i dag. Pleier fortollingen å ta lang tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå