-Karina- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Heisann! Lurte på om det var noen som kunne chordsene eller tabsene til noen av Ida Marias sanger. Helst "Drive away my heart tonight", "Queen of the world" og "Louie". Anyone? Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 du kan prøve google, men hun er såpass ukjent og ny at jeg tviler på at du finner noe.... Martin Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Anbefaler at du prøver å finne det ut av deg selv uten tabs. Det kan kanskje være litt vanskelig i begynnelsen men gud hvor deilig det er å være uavhengig av tabs. Men kanskje jeg kan finne litt ut for deg hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 der må jeg si meg enig med deg Martin Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Anbefaler at du prøver å finne det ut av deg selv uten tabs. Det kan kanskje være litt vanskelig i begynnelsen men gud hvor deilig det er å være uavhengig av tabs. Ikke bare slipper man å lete opp tabs, det er på alle måter bra for dine musikalske evner. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja det også! Man kan se på tabs og fingrene vil plassere seg automatisk på plass ut i fra hvilke noter som står der, men hjernen jobber ikke like mye enn hvis man gjør det selv, ergo man lærer ikke like mye. Tabs er tull... Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for tips=) Jeg skal lytte og finne ut;) Har funnet ut deler av Louie allerede=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå