Hjalmen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 For 2uker siden var jeg med 2venner som stjelte bilen til læreren, kjørte litt rundt, og prakerte igjen. Han som kjørte ingikk ett slags veddemål med læreren "Vedder på at du ikke tørr og ta bilen min og kjøre rundt" da sa han ifra til læreren at han stakk for og ta bilen etc.. og nå er politiet. Kan jeg få 2års utsettetlse på lappen pga jeg har sitti på?. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 .. og nå er politiet. Og nå er politiet hva? Lenke til kommentar
Hjalmen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) .. og nå er politiet. Og nå er politiet hva? Innblandet * xD Dette skjedde i skole tiden btw. Endret 25. april 2008 av Hjalmen Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvis du med viten og vilje satt på med en person som du vet ikke har lappen kan du få utsettelse ja. Lenke til kommentar
Hjalmen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hvis du med viten og vilje satt på med en person som du vet ikke har lappen kan du få utsettelse ja. Jaok, men hvor lenge ? kan jeg få rundt 2år ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ja utsettelse er vell alltid 2 år Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 For å ikke snakke om å kunne bli straffet for innbrudd og grovt tyveri. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 spørsmål hvor gammel er du? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 jautsettelse er vell alltid 2 år Er det også det om man kjører moped uten lappen? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 La meg nå se; Læreren inngår et veddemål med denne eleven, eleven tar bilen og vinner veddemålet mens du sitter på, og læreren tilkaller politiet? Hva faen slags person er dette? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 For å ikke snakke om å kunne bli straffet for innbrudd og grovt tyveri. Er vel ikke grovt tyveri å stjele en bil? Lærern som burde få straffen som oppmuntrer dere til å ta bilen hans Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jepp, sørg for at det går utover læreren også. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Utsettelse er ikke alltid 2 år. En "venn" av meg ble tatt 2 ganger uten lappen i Norge og 1 gang i Tyskland og fikk bare 6 måneders utsettelse. Om det som skjedde i tyskland er med i beregningene vet jeg ikke, men vil nå tro at politiet i Norge fikk vite om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå