Ripper overclock Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg skal få en VELDIG dyktig person til å male hva som helst på kabbisen min(Chieftech full tower). Jeg trenger litt inspirasjon eller ideer til motiv og farger. Så vist noen har en ide eller en link til noen sinsykt bra lagde bilder på casen sin så må dere for all del lufte det.... Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ikke bedre orginalt som ingen andre har? Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Ja, men derfor vil jeg se hvordan forskjellige farger gir effekt... Vurderer hvordan farge jeg skal lakke hele kabbisen i og hvordan farge/farger motivet skal ha... Jeg så for noen uker siden et kabbinett med et maleri av et slott som så drit rått ut! er det noen som har en link til det, finner ikke posten der linken befant seg. Jeg mener at det var i henhold til en konkuranse eller no sånt... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 sjekk casemodgallery hos www.virtual-hideout.net Der er det en del. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Har vært på sia dæmmes, men æi finn ingen Case mods der dem har malt/tegnet på siden av kabbisset. e det ingen andre sider der dem har sånt??? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ikke bedre å gjøre det selv heller? det er da enda mer originalt!!!! Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Inspirasjon gutter, inspirasjon... Ikke kopiering! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå