RMBB Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Finner musicmate til SE på nettet men når jeg skal laste den ned til min K850i så er det ikke der. Noen som har en lur måte og få tak i det på? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Fant ut hvordan:) I browseren på mobilen bladde jeg bare ned til bunnen og endret telefon til w850i og da fikk jeg lastet det ned:) Lenke til kommentar
doffen23 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fant ut hvordan:) I browseren på mobilen bladde jeg bare ned til bunnen og endret telefon til w850i og da fikk jeg lastet det ned:) Fant ut hvordan:) I browseren på mobilen bladde jeg bare ned til bunnen og endret telefon til w850i og da fikk jeg lastet det ned:) hva bruker du det til?? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Stemme gitaren:) Og så er det i tillegg enkle grep og metronom der. Programmet har bare dur, moll og syvergrep men er fint for nybegynnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå