Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg skulle slå på maskina nå nettopp men Aquabee pumpa starta ikke !? Fikk nesten sjokk siden alt detta er helt nytt utstyr! Men etter 5 re-switch på strømbryteren starta den igjen, Phew Kanskje jeg ikke burde slå den av om natta? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 nei jeg skjønner ikke hvorfor man skal pc'n i det hele tatt jeg, men det er da meg da Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hvis maskina ikke forstyrrer søvnen (for meg må den være på, hvis ikke sovner jeg ikke) skal man ikke skru av maskina og jo, glemmer man å skru på pumpa tar det egentlig ganske lang tid før du får farlig høy temp på cpu.. trust me, I know Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hvis maskina ikke forstyrrer søvnen (for meg må den være på, hvis ikke sovner jeg ikke) skal man ikke skru av maskina og jo, glemmer man å skru av pumpa tar det egentlig ganske lang tid før du får farlig høy temp på cpu.. trust me, I know Jeg kommer aldri til å glemme å slå den på. Sånn er ikke jeg. Men den starta jo ikke.. har jo hørt at AquaBee pumpene har et lite startvolumen, men når de først er i gang går det unna! Slår alltid av maskina da.. men jeg kan sikkert la pumpa stå på... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 tror jeg ikke har slått av pumpa på 3 måneder.. er jo ikke noen vits, og de burde holde. spesielt Eheim.. flaks at du fikk starta den igjen da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 tror jeg ikke har slått av pumpa på 3 måneder.. er jo ikke noen vits, og de burde holde. spesielt Eheim.. flaks at du fikk starta den igjen da Flaks? Pleier dem å være ødelagte da? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ikke vet jeg, men hvis den hadde vært ødelagt er det jævli kjipt å måtte bestille ny.. kjedelig uten leet vannkjøling gående Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Det som hadde vært enda kjipere er å få alt vannet ut av den driten igjen! Alt tullet og en 500lapp fattigere... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 haha, er ikke det bare å "suge" alt ut a? eventuelt få ei venninde til å gjøre det :smile: vel, du har så mye større system enn meg, så jeg kan ikke helt tenke meg hvordan det, sliter nok med mitt eget.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Å slå av dataen er like ille som å drikke Pepsi! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 du har helt rett.. *slurpe i seg iste* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Å slå av dataen er like ille som å drikke Pepsi! hmm.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg skulle slå på maskina nå nettopp men Aquabee pumpa starta ikke !? Hey, join the club :x http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=5...d49aa074f305cf7 Og denne har du selv svart i: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...d49aa074f305cf7 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 [Vet at tråden kanskje er gammel, men det er ikke noe vits i å starte en nye en] Hmm.. Har nå på vannpumpa 24/7. Men når jeg f.eks drar på LAN så skjer det ofte at den bare ikke starter når den ikke har blitt brukt på noen timer. Jeg må da slå strømbryteren på skjøteledningen av og på minst 10 ganger før den starter :/ Men den starter hvertfall! Kan den bli ødelagt av det? Skjønner ikke helt hvorfor egentlig.. Den gir ikke noen merkelige lyder fra seg og går som en klokke.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Å slå av dataen er like ille som å drikke Pepsi! Pepsi lemon er GODT Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Å slå av dataen er like ille som å drikke Pepsi! Pepsi lemon er GODT ehm.. Pepsi Twist ? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 [Vet at tråden kanskje er gammel, men det er ikke noe vits i å starte en nye en] Hmm.. Har nå på vannpumpa 24/7. Men når jeg f.eks drar på LAN så skjer det ofte at den bare ikke starter når den ikke har blitt brukt på noen timer. Jeg må da slå strømbryteren på skjøteledningen av og på minst 10 ganger før den starter :/ Men den starter hvertfall! Kan den bli ødelagt av det? Skjønner ikke helt hvorfor egentlig.. Den gir ikke noen merkelige lyder fra seg og går som en klokke.. Nei, det vil nok ikke skade pumpa på noen som helst måte at du jokker med strømmen til den starter. Det som derimot har vært diskutert er om pumpene kan ta skade av for mange start og stopp. Men så lenge motoren ikke går rundt, har den jo heller ikke startet :wink: Det som sannsynligvis skjer når du slår strøm av og på mange ganger, er at mangneten rikker på seg litt, helt den kommer i den "magiske" posisjon, å starter opp for fullt. Har jo samme dritten selv, men jeg dunker bare på pumpa/tanken den står i, og den snurrer i gang. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 [Vet at tråden kanskje er gammel, men det er ikke noe vits i å starte en nye en] Hmm.. Har nå på vannpumpa 24/7. Men når jeg f.eks drar på LAN så skjer det ofte at den bare ikke starter når den ikke har blitt brukt på noen timer. Jeg må da slå strømbryteren på skjøteledningen av og på minst 10 ganger før den starter :/ Men den starter hvertfall! Kan den bli ødelagt av det? Skjønner ikke helt hvorfor egentlig.. Den gir ikke noen merkelige lyder fra seg og går som en klokke.. Nei, det vil nok ikke skade pumpa på noen som helst måte at du jokker med strømmen til den starter. Det som derimot har vært diskutert er om pumpene kan ta skade av for mange start og stopp. Men så lenge motoren ikke går rundt, har den jo heller ikke startet :wink: Det som sannsynligvis skjer når du slår strøm av og på mange ganger, er at mangneten rikker på seg litt, helt den kommer i den "magiske" posisjon, å starter opp for fullt. Har jo samme dritten selv, men jeg dunker bare på pumpa/tanken den står i, og den snurrer i gang. lol, ok thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå