Dotten Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Foresten. Er dette første gang en anmelder på Gamer.no ble nødt å gjøre fysisk aktivitet for å bedømme et spillprodukt? Regner nok med det ble litt svette og tårer under Wii-sports også. Personlig fikk jeg gangsperr av boksekampene mot ungene (det hørtes litt merkelig ut ja...). Lenke til kommentar
Fetsy Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvordan er egentlig batteriet? Går det fort tomt? Er det oppladbart? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Det er vel neppe første gang vi har anmeldt fysiske spill, nei. Wii Sports var ganske fysisk av seg, noe jeg regner med at også EyeToy Antigrav og Kinetic var, for å nevne noen. Hvordan er egentlig batteriet? Går det fort tomt? Er det oppladbart? Det er fire batterier som sitter i, og jeg tipper de varer omtrent like lenge som batteriene i kontrollerne - med andre ord 40-50 timer. Har dog ikke gjort målinger på dette. Batteriene som følger med er ikke oppladbare, så det må man evt. stå for for egen regning. Angående slanke-bort-avsnittet har dere selvfølgelig helt rett: man kan angi at man ønsker å gå opp i vekt også. For meg var imidlertid dette helt uaktuelt. Lenke til kommentar
Matherdon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Si fra når oppfølgeren, Wii Fit** kommer, da er jeg solgt. Må seff ha samme grafene og masse øvelser for å gjøre deg flinkere og mer utholden, åsså kan du laste opp score og sammenlikne med andre på nett osv. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Morsomt konsept, men jeg tror jeg foretrekker et vanlig treningsstudio. Skal faktisk ned dit nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hehe, artig med litt sarkasme Tok nå å bestilte meg en slik fantastisk hvit ting man står på, som passer perfekt sammen med alt fra Ikea. Håper den er verdt investeringen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 SarcasticGamer ja, har en del morsomheter selv om de noen ganger ikke helt treffer blinken. Men de traff blink med denne. Fantastisk spill, stick out your leg, med oppfølgeren, stick out you're other leg (Forøvrig ironisk at smiletegnet brukt over har koden Wee) Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jævlig nice artikkel.. Lurer på om jeg ikke må skaffe meg en slik =) Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Morsomt konsept, men jeg tror jeg foretrekker et vanlig treningsstudio. Skal faktisk ned dit nå. Det står virkelig respekt av deg! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Selv om jeg trener på et vanlig treningsstudio, sykler og litt andre ting så kommer jeg nok til å anskaffe denne etterhvert. Om ikke annet for å ha noe avvekslende å gjøre på hjemmekontoret på kvelder/helger. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nå har eg nettopp prøvd dette i ein time. Eg må si at dettte var overraskandes bra, ikkje minst god trening. Eg har svetta godt denne timen Eg vil sjølv påstå eg er i ganske ok form, litt småfeit kanskje men eg har kondis nok til å fullføre 8-10km på ein time. Dette spelet virker veldig lovandes, så får eg sjå om eg greier å gå ned i vekt til eg skal på med badebuksa Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Som det meste annet på wii, dødsgøy i ca 2 dager... Må slutte kjøpe alt det tullet til wii. Eneste bra så langt har vært zelda. Ubrukelig konsoll, ubrukelige spill og ubrukelige gadgets.... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vær til enværs smak. For min del er Wii en av de morsomste konsollene på markedet i dag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Synes nå fortsatt Wii Sports er megagøy. Kunne egentlig klart meg med det spillet alene. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Som det meste annet på wii, dødsgøy i ca 2 dager... Må slutte kjøpe alt det tullet til wii. Eneste bra så langt har vært zelda. Ubrukelig konsoll, ubrukelige spill og ubrukelige gadgets.... Nå er ikke Wii Fit først og fremst ment å være "gøy", det er først og fremst ment å gjøre jevnlig trening morsommere. Men det har du kanskje fått med deg? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Treningsapperatene på Sats ble kjedelig etter en time de. Men det er jo ikke som om jeg sluttet å gå på Sats av den grunn... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Som litt...god i kantene... tror jeg at jeg faktisk kommer til å gi Wii Fit en sjanse. Problemet mitt har de siste årene vært å få motivert meg selv til trening igjen, og hvis dette spillet klarer det så er det vel verdt pengene i mine øyne. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå er ikke Wii Fit først og fremst ment å være "gøy", det er først og fremst ment å gjøre jevnlig trening morsommere. Men det har du kanskje fått med deg? Nå er ikke Wii fit trening engang spørr du meg, det som er trening er å dra på Sats. Trur serriøst noen her at man blir slank og fin, eller i det heletatt brenne noen flere kalorier her enn for eks matlaging? Da tar dere jammen meg feil. Folk med bmi på 40 klarer kanskje gå ned 1 kg på et år med Wii fit. Oppvarmingen min på Sats er løpe meg varm, det er mer enn 1 uke med Wii fit vedder jeg på. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Der tar du grundig feil! Eg har fått mange vonde muskler og svetta fleire liter etter ei veka med Wii Fit nå, det er mange kjekke øvelser som er veldig tunge. Men utfører du øvelsane feil eller *jukser* så får du sjølvsagt lite trening, det same gjelder uansett på Sats. Wii fit er noko som er enkelt å bruke, å starte dagen med 15 minutt yoga/balanse øvelser er jo kjempegøy! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 For hvis du setter tredemøllen på 13km/t, åssen i huleste klarer du å jukse? Altså svette i det hele tatt, det kan jeg umulig forestille meg, svett av wii fit. Jaja noen er i litt bedre form enn andre ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg