SoFreshNSoMean Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei Jeg har nylig fått bredbånd via GET (hadde tidligere Nextgentel).Jeg har koblet til en trådløs ruter fra dlink til GET-modemet og dette fungerer feilfritt med PC-en min, men på xbox-live har jeg store problemer. Jeg får logget meg på xbox live og når jeg sjekker nettverk status er NAT OPEN, men alle menyene på marketplace henger veldig og det ser ut som om den har problemer med å laste ned innhold(veldig ofte får jeg feilmeldinger når jeg prøver å gå inn på innhold). Er det noen som har noen ide om hva som kan være feil og hvordan jeg løser det. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei Jeg har nylig fått bredbånd via GET (hadde tidligere Nextgentel).Jeg har koblet til en trådløs ruter fra dlink til GET-modemet og dette fungerer feilfritt med PC-en min, men på xbox-live har jeg store problemer. Jeg får logget meg på xbox live og når jeg sjekker nettverk status er NAT OPEN, men alle menyene på marketplace henger veldig og det ser ut som om den har problemer med å laste ned innhold(veldig ofte får jeg feilmeldinger når jeg prøver å gå inn på innhold). Er det noen som har noen ide om hva som kan være feil og hvordan jeg løser det. På noen D-link rutere vet jeg at det er en funksjon med "X-box support", har du prøvd å enable denne for se om det kan være noen forskjell? Lenke til kommentar
SoFreshNSoMean Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hei Jeg har nylig fått bredbånd via GET (hadde tidligere Nextgentel).Jeg har koblet til en trådløs ruter fra dlink til GET-modemet og dette fungerer feilfritt med PC-en min, men på xbox-live har jeg store problemer. Jeg får logget meg på xbox live og når jeg sjekker nettverk status er NAT OPEN, men alle menyene på marketplace henger veldig og det ser ut som om den har problemer med å laste ned innhold(veldig ofte får jeg feilmeldinger når jeg prøver å gå inn på innhold). Er det noen som har noen ide om hva som kan være feil og hvordan jeg løser det. På noen D-link rutere vet jeg at det er en funksjon med "X-box support", har du prøvd å enable denne for se om det kan være noen forskjell? har ikke denne funksjonen på min ruter. Har en DI-784 ruter(kjøpte den da den har støtte for a-nettverk), men den er xbox-live kompatibel og har som sagt fungert utmerket med nextgentel sitt bredbånd. dette er så merkelig siden jeg i bunn og grunn får logget meg på live. jeg har 6500/1000 i båndbredde så dette burde jo holde, men av en eller annen grunn sliter jeg. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hei Jeg har nylig fått bredbånd via GET (hadde tidligere Nextgentel).Jeg har koblet til en trådløs ruter fra dlink til GET-modemet og dette fungerer feilfritt med PC-en min, men på xbox-live har jeg store problemer. Jeg får logget meg på xbox live og når jeg sjekker nettverk status er NAT OPEN, men alle menyene på marketplace henger veldig og det ser ut som om den har problemer med å laste ned innhold(veldig ofte får jeg feilmeldinger når jeg prøver å gå inn på innhold). Er det noen som har noen ide om hva som kan være feil og hvordan jeg løser det. På noen D-link rutere vet jeg at det er en funksjon med "X-box support", har du prøvd å enable denne for se om det kan være noen forskjell? har ikke denne funksjonen på min ruter. Har en DI-784 ruter(kjøpte den da den har støtte for a-nettverk), men den er xbox-live kompatibel og har som sagt fungert utmerket med nextgentel sitt bredbånd. dette er så merkelig siden jeg i bunn og grunn får logget meg på live. jeg har 6500/1000 i båndbredde så dette burde jo holde, men av en eller annen grunn sliter jeg. Jeg har også Get men bruker en Linksys router. Jeg har ikke opplevd det samme problemet, men menyen i 360'en er litt treg men det skal ikke ha noe med linja å gjøre. Jeg ville testet uten router. Da finner du ut om det er router eller linja det er noe feil med. Bare koble rett til modemet og se om alt er OK. Jeg har hørt at mange klager på trege ping tider på Get sitt nett men jeg har ikke merket noe. Endret 26. april 2008 av perkforr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå