Gå til innhold

Logitech Z-5500 har sluttet å virke...

Anbefalte innlegg

Alt funker bra bortsett fra at Z-5500 ikke virker... Når jeg ser på lyden på lydinstillinger står det at lyden funker, men høytalerne funker jo ikke. Jeg har prøvd å skifte kontakt, og søkt på Logitech sine sider, men ingen svar. Ganske irriternde å ikke ha lyd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikringen har ikke gått... Jeg får ikke opp noe på displayet... Displayet funker ikke trur jeg... det skjedde plutselig over forrige natt... ja, jeg trur jeg har gjort det riktig med ledningene

Får du på det blå lyset på kontrollen ?

Ganske viktig å få svar på dette for å hjelpe deg videre... Hvis du ikke får det kan det være det samme som skjedde meg meg for et par år siden, bare sånn plutselig over natten..

Lenke til kommentar
Displayet lyser ikke rødt eller blått... Det lyser ikke i det hele tatt... Som sagt har prøvd i skifte strømkontakt mange ganger..

Da kan det virke som at det har skjedd det samme som hos meg. Bare sånn plutselig over natta fikk jeg ikke satt det på. Jeg kontaktet komplett og fikk sendt det i retur, og uken etter fikk jeg et splitter nytt sett på posten :)

Det er mitt forslag da, selv om jeg vet mange her på forumet liker å prøve å fikse det meste selv. Sender du tilbake får du nytt på garantien/reklamasjon, det er jeg rimelig sikker på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...