hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Alt funker bra bortsett fra at Z-5500 ikke virker... Når jeg ser på lyden på lydinstillinger står det at lyden funker, men høytalerne funker jo ikke. Jeg har prøvd å skifte kontakt, og søkt på Logitech sine sider, men ingen svar. Ganske irriternde å ikke ha lyd Lenke til kommentar
radivx Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Prøvd å sette inn en diskman eller noe? Får du skrudd på "konsollen"? (altså får du noe i displayet). Har du valgt riktig kanal på anlegget? Har sikringen gått? Den grønne kontakten er fronthøyttalere. Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Sikringen har ikke gått... Jeg får ikke opp noe på displayet... Displayet funker ikke trur jeg... det skjedde plutselig over forrige natt... ja, jeg trur jeg har gjort det riktig med ledningene Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sikringen har ikke gått... Jeg får ikke opp noe på displayet... Displayet funker ikke trur jeg... det skjedde plutselig over forrige natt... ja, jeg trur jeg har gjort det riktig med ledningene Får du på det blå lyset på kontrollen ? Ganske viktig å få svar på dette for å hjelpe deg videre... Hvis du ikke får det kan det være det samme som skjedde meg meg for et par år siden, bare sånn plutselig over natten.. Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Displayet lyser ikke rødt eller blått... Det lyser ikke i det hele tatt... Som sagt har prøvd i skifte strømkontakt mange ganger.. Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 BTW hva er diskman? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Med diskman kan mener han for eksempel en MP3-spiller. Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Med diskman kan mener han for eksempel en MP3-spiller. Alt funket utmerket i går, men i dag så funker det ikke... Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Displayet lyser ikke rødt eller blått... Det lyser ikke i det hele tatt... Som sagt har prøvd i skifte strømkontakt mange ganger.. Da kan det virke som at det har skjedd det samme som hos meg. Bare sånn plutselig over natta fikk jeg ikke satt det på. Jeg kontaktet komplett og fikk sendt det i retur, og uken etter fikk jeg et splitter nytt sett på posten Det er mitt forslag da, selv om jeg vet mange her på forumet liker å prøve å fikse det meste selv. Sender du tilbake får du nytt på garantien/reklamasjon, det er jeg rimelig sikker på Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 er du sikker på at det ikke er sikringene som er ødelagt? Det samme skjedde med ein venn av meg, og da va sikringene ødelagt.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det samme skjedde meg også for en mnd, med samme symptomer. Jeg byttet sikring, og vips så funket det igjen. Så prøv det før du sier den ikke er gått! :-) Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Litt rart siden alt annet funker bortsett fra Z-5500 og jeg bruker samme strømkontakt. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dei meiner sikkert sikringen i Z-5500 Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Dei meiner sikkert sikringen i Z-5500 Hvor er den a? =P Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Veit ikkje egentlig, men kanskje den er på strømkontakten (der du stikker ledningen inn på høgtaleren) Endret 25. april 2008 av ScarFire! Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hvor kan jeg få tak i en ny sikring a? Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Du får sikkert kjøpt sikring hos Clas Ohlson, Biltema, bensinstasjon eller liknende Eller så kan du jo bestille hos Elfa http://www.elfa.se/no/index1.html Edit: Kanskje du skal sjekke om sikringen har gått før du går til innkjøp av nye Trur det er noke bak du kan skru ut Endret 25. april 2008 av ScarFire! Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan kan jeg sjekke at sikringen har gått? sorry jeg har ikke så peiling på dette ;P Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Uhm... har ikkje vore så mykje borti dette sjølv Men hvis den f.eks. er helt svart, så er den nokk gått xD. Eller hvis du ser at tråden inni den er brutt Endret 25. april 2008 av ScarFire! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sikringen er en liten glass sylinder med metallender på begge sider. Vis du holder den opp mot lyset så kan du se at det er en liten metalltråd inni, vis denne er hel så er sikringen fin, er det brutt er sikringen ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå