Gå til innhold

Samsung LE40M87BDX. Noen som har erfaringer med denne?

Anbefalte innlegg

Hei folkens, nå har jeg lest side opp og side ned på nettet om Samsungs LE40M87BDX. Jeg har imidlertid lagt merke til at de fleste kommentarene er mange måneder gamle.

Jeg har nå en 32" Samsung LE32R89 med 720p, men vurderer å oppgradere til nevnte 40M87 (http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29039&cid=5415). Jeg skal bruke den til vanlig TV-titting, DVD og PS3 (samt BD).

Er dette et fornuftig kjøp? Er det i det hele tatt vits å kjøpe en FULL HD 40" når jeg allerede har en HDready 32" i forhold til PS3 og BD?

Hvilke andre fordeler/ulemper må jeg vurdere ang 40M87?

Jeg håper at noen der ute kan gi meg noen tips i forhold til denne TVen. ALT av informasjon hjelper!

På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil det for eksempel ikke være vits å bytte ut TVene da de fleste PS3 spill er 720p native? Har noen opplevd problemer ved oppskalering til 1080p av PS3-spill på 40M87?

Hei folkens, nå har jeg lest side opp og side ned på nettet om Samsungs LE40M87BDX. Jeg har imidlertid lagt merke til at de fleste kommentarene er mange måneder gamle.

Jeg har nå en 32" Samsung LE32R89 med 720p, men vurderer å oppgradere til nevnte 40M87 (http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29039&cid=5415). Jeg skal bruke den til vanlig TV-titting, DVD og PS3 (samt BD).

Er dette et fornuftig kjøp? Er det i det hele tatt vits å kjøpe en FULL HD 40" når jeg allerede har en HDready 32" i forhold til PS3 og BD?

Hvilke andre fordeler/ulemper må jeg vurdere ang 40M87?

Jeg håper at noen der ute kan gi meg noen tips i forhold til denne TVen. ALT av informasjon hjelper!

På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe F 8 istedet? Ja, de fleste spill er satttil 720 p native. Men det er jo en fordel og ha full HD når de etterhvert blir standard med 1080p. Men M8 er en brukbar tv det har jeg hørt:) Pppskaleringen er sikkert knirkefri.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Men vil ikke man oppleve problemer når man kjører 720p spill på en 1080 TV? Eller vil oppskaleringen gå greit? Og hva med vanlig tv titting? Jeg har parabol canal digital.

Hvorfor ikke kjøpe F 8 istedet? Ja, de fleste spill er satttil 720 p native. Men det er jo en fordel og ha full HD når de etterhvert blir standard med 1080p. Men M8 er en brukbar tv det har jeg hørt:) Pppskaleringen er sikkert knirkefri.
Lenke til kommentar

jeg hadde LE40M87DB, sleit litt med flimring da jeg så film med komponent kabel fra xbox og med vanlige tv sendinger.

vil tippe det er noe med 24p prosessoren i tv'n som ikke er 100%

var pixel feil på min m87, ble kreditert en ny.

skal derfor kjøpe LE40F86BDX i stedet. koster 3k mer.

må bare finne ut at den takler 24p 100% først :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...