marterenee Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg vet det finnes hunderaser som ikke fremkaller allergi. Så derfor lurer jeg på om noen der ute i Norges land visste om det fantes katteraser som ikke fremkaller allergi ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kanskje disse ? Sphyx, hårløs. Så dersom du er allergisk mot katteHÅR kan den være fin å ha. Men forskjellige folk reagerer på forskjellige ting. En person kan være allergist men tåle pudler. En annen kan være allergisk og ikke tåle pudler. Slik er det nok med katter også. Finnes jo folk som er allergisk mot hundeSPYTT og ikke selve hårene .. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Her er en svensk link du kan lese Ofta får jag frågan om allergiker kan ha rexkatt utan att få problem . Svaret blir självfallet nej. De sier at Cornish Rex, Devon Rex, Sphynx er såkalte allergi katter. Endret 25. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Her er en svensk link du kan leseOfta får jag frågan om allergiker kan ha rexkatt utan att få problem . Svaret blir självfallet nej. De sier at Cornish Rex, Devon Rex, Sphynx er såkalte allergi katter. Sibirkatten mangler det enzymet i spyttet som fremkaller allergi. Den vet jeg flere allergikere har skaffet seg. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Takk for svar ! : )) Lenke til kommentar
marfant Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Mannen min har allergi mot de fleste dyr. Men vi hadde perser som han tålte. Og nå har vi 2 main coon. Å det er ingen reaksjon. :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bengal er allergivennlige. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Jeg er allergivennlig, men det er noen som ikke tåler meg fordi Endret 25. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Så jævlig bra sagt! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bengal er allergivennlige. Men bengal er jævlig sære da. De er ikke særlig utpreget familiekatter, egentlig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bengal er mere hund enn katt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå