djgudleif Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da tar du altså arvestoffet fra et voksent indidiv Da viser det lol Dårligere enn i utaggs Hadde de noen forklaring på hvorfor? Aea greid å lol ae sagid Oragnisk Ja altså man kan jo lure på hvorfor man kan klone sau Det man afnw Melk som inneholder en eller annen form for medisin I stedet for å være nødt å klone Genm 1000! Men så er altså probleme at de får dårlig helse. Eeh ja. Hva har dokker lest? Vi læst den gratis lol Dokker har også læst om ris ja. Nei. Er det en eller to grupper Hva har …….. Ehhh i dag e… genmodifiserte.- ingen gen Først må alle være stille Ingen genmodisifert mat her i trondheim… lol Jordbærplanter… enkeetktkektek Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Kalvegodt ass… :!: Ja eh Rop på han svein petter SVEIN! N96.. Trodde du mente den svarte med 8bg Faren din har jo det Kult Fitte nå får ikke noe side på meg Hva bruker du? Jo nå får jeg det *dun dun dun* *trrfffff* Endret 25. april 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hald oss oppdatert Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 OK Vha sa jeg? Hver dag skal gå pul dama.. Så går du med dama og holder hender En kompis av meg, han var eneste gutten i klassen Helse og sosial Hvor mange var de da? 40 stykker kanskje Han hadde stå hele tiden… alle hadde deili rumpe vet du Stråling, Hva skjer HERREGUD Bare se det Men du fy faen skal jeg si deg noe Her er sånn skikkelig… Digger egentlig været i trondheim Fint luft! Fine farger Vice city kanskje San andreas lol *smask* Hahhahahaahahhahahahaha Lover hun der er sånn skikkelig gang bang bitch Tenk deg da 40% av befolkningen i verden spiser ris Herregud hvordan det skal gå an? Se hvor den glir da! Så du det? Se du det? Så det! Hvor den glir! SER DU DET? Åå! Nå tror jeg jeg vet… luft herfra… tøft… Luftpute *smask* bioteknologi Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 OMG gratulerer!!! LOL Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Takk! Vi kan ikke grave overalt... Ja den siste blodprøven inneholdte politiker Ja, det er bare han og pengene hans. men men... synspunkter lol! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Takk! Vi kan ikke grave overalt... Ja den siste blodprøven inneholdte politiker Ja, det er bare han og pengene hans. men men... synspunkter lol! Syns du brukte en stil som ligger over vinduet. Jordbærsmaken er som sagt over gardinene Hvorfor tok du neglakken på rema 1000? Barnslige tepper på msn er jo saken. Det vet Jon. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slik viser det hos meg: Da tar du altså arvestoffet fra et voksent indidiv Da viser det lol Dårligere enn i utaggs Hadde de noen forklaring på hvorfor? Aea greid å lol ae sagid Oragnisk Ja altså man kan jo lure på hvorfor man kan klone sau Det man afnw Melk som inneholder en eller annen form for medisin I stedet for å være nødt å klone Genm 1000! Men så er altså probleme at de får dårlig helse. Eeh ja. Hva har dokker lest? Vi læst den gratis lol Dokker har også læst om ris ja. Nei. Er det en eller to grupper Hva har …….. Ehhh i dag e… genmodifiserte.- ingen gen Først må alle være stille Ingen genmodisifert mat her i trondheim… lol Jordbærplanter… enkeetktkektek Vist det er meningen at det skal være slik, så forstår jeg ikke en dritt, blir jo fulstendig uferdig, hva faen? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slik viser det hos meg: Da tar du altså arvestoffet fra et voksent indidiv Da viser det lol Dårligere enn i utaggs Hadde de noen forklaring på hvorfor? Aea greid å lol ae sagid Oragnisk Ja altså man kan jo lure på hvorfor man kan klone sau Det man afnw Melk som inneholder en eller annen form for medisin I stedet for å være nødt å klone Genm 1000! Men så er altså probleme at de får dårlig helse. Eeh ja. Hva har dokker lest? Vi læst den gratis lol Dokker har også læst om ris ja. Nei. Er det en eller to grupper Hva har …….. Ehhh i dag e… genmodifiserte.- ingen gen Først må alle være stille Ingen genmodisifert mat her i trondheim… lol Jordbærplanter… enkeetktkektek Vist det er meningen at det skal være slik, så forstår jeg ikke en dritt, blir jo fulstendig uferdig, hva faen? Han har rett og slett skrive ned dei setningane og orda han høyrer rundt seg i skuletimen Den klassen må vere vanskeleg å ha med å gjere Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Ja du har rett Kalvegodt... Tuss? tusj? skriv det der... Å plis... ååå du og nils arne eggen ånei. Oda.. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hmm.. Det er en viss sjanse at sånne der folk en dag kommer til å styre ting og tang i verden. Når den dag kommer får vi bare be til gud at idioten dör med en gang för hele menneskeheten dör av idiotiet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå