tertill Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei. Jeg må ut med basskassa en liten periode pga tvillingvogn. Tenkte å bytte ut de 6,5" jeg har nå med 6x8" i dørene på min Ford Focus for å fortsatt ha litt god lyd. Jeg fant Pioneer TS-A832P på Ebay. Får to sett av de for ca $200 inkludert frakt. Noen som har noe erfaring med disse? eller andre 6x8"? det florerer ikke akkurat på det norske markedet.. Her er noen spesifikasjoner: *Premier 6" x 8" 3-Way Speaker *240 Watts Max. Power *50 Watts Nominal Power *Composite IMPP Cone with Interlaced Dual Aramid Fiber *Butyl Rubber Surround for Smoother Response *Bobbin Glass-Imide Voice Coil *Conex Damper *1-1/4" Lightweight Balanced Soft Dome Midrange with Magnetic Fluid and Neodymium Magnet and Magentic Fluid *3/8" Dome Tweeter *Full Depth Basket for Rich Bass Response Noen som har alternativer til disse? helst med god pris Har også fått en pipelyd på anlegget i senere tid som følger turtallet på bilen. Noen som vet hva dette kan være? Den har kommet en god stund etter at det var montert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå