Samtron87 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Heisann Tenkte jeg skulle formatere Vista PCen min og legge inn Vista på nytt, ettersom den har begynt å fylle seg om med mye dritt. Men så er jeg ikke helt sikker på åssen det gjøres. Er det å gjøre akkurat samme framgangsmåte, som når man formaterer og legger inn XP på nytt. At man altså sette i Vista install cden og booer opp, og følger veivisern? Har gankse dreven på åssen jeg gjør det med XP. Men ettersom jeg aldri har gjort det med Vista, så tenkte jeg det var griet å forhøre seg litt først. På forhånd takk Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Man formaterer ikke hverken XP eller Vista, man formaterer harddisken. Men fremgangsmåten for installasjon er omtrent den samme, selv om grensesnittet er noe forandret. Sett inn DVD-en og svar på spørsmålene som dukker opp. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Ok takk for bekreftelsen. Da var det bare å finne fram drivere og diverse da.. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå